Heeft Volvo voor de V60 toevallig ook smokekleurige derde remlichten? Ik zou dat nét een tikkie mooier vinden staan op een Gray Saville V60.
Ik hoef geen Autostyleproducten op of in mn auto, dus daar zoek ik niet.
smoke kleurig derde remlicht
- teebee
- 7th Gear member
Een APK eis is oa:
"Remlichten, deze mogelijk zowel rood als ambergeel zijn. Bij de APK keuring is een derde remlicht pas verplicht vanaf 30 december 2001. Daarvoor is een derde remlicht niet noodzakelijk. Indien aanwezig moet deze gecentreerd boven de gewone remlichten gemonteerd zijn."
Ik denk dat een 'smoke' uitvoering tot gevolg zal hebben dat rood niet meer als 'APK-rood' zal worden gezien.... of het dan 'APK-ambergeel' is? Geen idee maar de zichtbaarheid zal beslist minder zijn denk ik (en dus ongewenst imho).
"Remlichten, deze mogelijk zowel rood als ambergeel zijn. Bij de APK keuring is een derde remlicht pas verplicht vanaf 30 december 2001. Daarvoor is een derde remlicht niet noodzakelijk. Indien aanwezig moet deze gecentreerd boven de gewone remlichten gemonteerd zijn."
Ik denk dat een 'smoke' uitvoering tot gevolg zal hebben dat rood niet meer als 'APK-rood' zal worden gezien.... of het dan 'APK-ambergeel' is? Geen idee maar de zichtbaarheid zal beslist minder zijn denk ik (en dus ongewenst imho).
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !

Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
- Fredhead
- Geartronic member
Volgens mij is het nooit geleverd door Volvo.
Er zijn wel andere merken die dat deden.
Er zijn wel andere merken die dat deden.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- V-driver
- 2nd Gear member
Onze Laguna had een wit remlicht (op een donkere auto) toen ik onder garantie een nieuwe kreeg mocht ik ook een smokekleurige kiezen die standaard op de nieuwere modellen werd geleverd.
Allebei kleuren branden felrood bij remmen.
Dus de uiterlijke kleur zegt niet alles over hoe ze branden.
Jammer dat Volvo dat niet levert.
Allebei kleuren branden felrood bij remmen.
Dus de uiterlijke kleur zegt niet alles over hoe ze branden.
Jammer dat Volvo dat niet levert.
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Contacteer:
Je kan hem natuurlijk spuiten met zwarte lichtdoorlatende verf, dan geeft hij nog wel rood licht af.
hooguit 2 lagen verf er over en het valt niet eens zo op, maar het fel rode is er dan wel af.
Helaas wel autostyle achtig...
Ik had het op de achterlampen van de S60, maar dat is apk afkeur omdat de lampen niet beplakt of gespoten mogen worden. Hoe dat met het derde remlicht zit weet ik niet.
Mijn vader had een Mondeo en heeft die 6 letters in het remlicht geplakt, was ook afkeur.
hooguit 2 lagen verf er over en het valt niet eens zo op, maar het fel rode is er dan wel af.
Helaas wel autostyle achtig...
Ik had het op de achterlampen van de S60, maar dat is apk afkeur omdat de lampen niet beplakt of gespoten mogen worden. Hoe dat met het derde remlicht zit weet ik niet.
Mijn vader had een Mondeo en heeft die 6 letters in het remlicht geplakt, was ook afkeur.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi