volvo S60, D5 163 pk.
Geplaatst: 31.08.2006 - 22:03
De lnlaatluchtbuis, het traject na de turbo richting cylinderkop, bestaat uit 2 onderbroken korte dikke rubber (of legering) slangen. Deze vervuilen
met oliedrap die m.i. van de turbo moet komen. De garage zegt:"dat ze het allemaal hebben en dat het o.k. is" Ik kan mij niet voorstellen dat de door de drap verminderde doortochtdiameter in overeenstemming is met
die van een schoon systeem waar drap zit kan geen lucht doorheen.
De hoeveelheid drap die ik elke 20.000 km verwijder is minstens één vol eierdopje schat ik. Zijn het verbrandingsresten? Mijn auto verbruikt een
liter olie 5W40 volsyntetisch per 20.000 km, ik kan mij niet voorstellen dat
het motorolie is, waar zou het dan vandaan moeten komen? Als iemand hier ervaring mee heeft, Gaarne info
met oliedrap die m.i. van de turbo moet komen. De garage zegt:"dat ze het allemaal hebben en dat het o.k. is" Ik kan mij niet voorstellen dat de door de drap verminderde doortochtdiameter in overeenstemming is met
die van een schoon systeem waar drap zit kan geen lucht doorheen.
De hoeveelheid drap die ik elke 20.000 km verwijder is minstens één vol eierdopje schat ik. Zijn het verbrandingsresten? Mijn auto verbruikt een
liter olie 5W40 volsyntetisch per 20.000 km, ik kan mij niet voorstellen dat
het motorolie is, waar zou het dan vandaan moeten komen? Als iemand hier ervaring mee heeft, Gaarne info