Hallo beetje kort dag maar toch een vraag
Morgen ga ik naar een S80 kijken zit alles op elektrisch bedienbare stoelen, verwarmd, airco in stoelen adaptieve cruise. Kane depature, keyless entry, geperforeerd leer, gps, telefoon, alarm en dingen die ik misschien nog niet weet
31-12-2008 automaat 2.4d 200.000km
Krijg 1 jaar garantie
Nu mijn vraag
Waar moet ik op letten?
Wat zijn voorkomende problemen?
Automaat?
Rubbers?
Graag advies of een link op deze site
Bedankt
Eric
Morgen s80 kijken
- Fredhead
- Geartronic member
- Berichten: 28099
- Lid geworden op: 28.08.2007 - 10:40
- Locatie: Drenthe
Automaat opletten of die een beetje soepel schakelt.
Mocht het wat worden is het goed om hem te laten flushen 's dit nog niet is gebeurd.
Mocht het wat worden is het goed om hem te laten flushen 's dit nog niet is gebeurd.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
- Carfreak
- 7th Gear member
- Berichten: 5227
- Lid geworden op: 03.11.2007 - 17:26
- Locatie: Twente
Gewoon gaan rijden en voelen of dat soepel en in alle rust gaat. Alle knopjes proberen en airco even op standje koud zetten om te zien of die nog goed werkt.
Na het starten de geartronic even door alle standen laten gaan en voelen of er geen "klonk" optreedt. Als dat wel zo is idd een powerflush ( dus met reiniger) afdwingen.
De stuurbekrachtiging wil wel eens lekken waardoor je een kraakje kunt horen bij het sturen. Dus bij kraken moet die worden gerepareerd.
Verder de wielophanging goed beluisteren op drempels en kuilen.
De S80 heeft verder weinig zwakke punten. De motorisering die jij wil is bulletproof. Vraag even of hij getuned is en zo ja waar.
Veel plezier. Schitterende, tijdloze auto's die je bovendien weinig ziet rijden. Je blijft dus redelijk uniek
Na het starten de geartronic even door alle standen laten gaan en voelen of er geen "klonk" optreedt. Als dat wel zo is idd een powerflush ( dus met reiniger) afdwingen.
De stuurbekrachtiging wil wel eens lekken waardoor je een kraakje kunt horen bij het sturen. Dus bij kraken moet die worden gerepareerd.
Verder de wielophanging goed beluisteren op drempels en kuilen.
De S80 heeft verder weinig zwakke punten. De motorisering die jij wil is bulletproof. Vraag even of hij getuned is en zo ja waar.
Veel plezier. Schitterende, tijdloze auto's die je bovendien weinig ziet rijden. Je blijft dus redelijk uniek
Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
Mercedes E200 Estate Avantgarde 9tronic MY18
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
Mercedes E200 Estate Avantgarde 9tronic MY18
- Carfreak
- 7th Gear member
- Berichten: 5227
- Lid geworden op: 03.11.2007 - 17:26
- Locatie: Twente
Nou........dat was geen succes kennelijk?
Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
Mercedes E200 Estate Avantgarde 9tronic MY18
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
Mercedes E200 Estate Avantgarde 9tronic MY18
- VolvoRulez
- 3rd Gear member
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 05.10.2006 - 19:12
even snel informatie halen...
S60 T5 (2001)
S80 2.4t (2001)
V50 2.4 (2006)
S80 4.4 (2006)
V60 D6 (2013)
C30 T5 (2007)
S80 2.4t (2001)
V50 2.4 (2006)
S80 4.4 (2006)
V60 D6 (2013)
C30 T5 (2007)















