losmaken stekker

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
peterp
3rd Gear member
Berichten: 325
Lid geworden op: 13.05.2016 - 10:46

Kan iemand mij vertellen hoe ik deze stekker los krijg?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V70 D5 2007 Silverlight 300.000 km
Gebruikersavatar
peterp
3rd Gear member
Berichten: 325
Lid geworden op: 13.05.2016 - 10:46

En deze? Lijkt of ik het palletje moet indrukken maar er komt geen beweging in......
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V70 D5 2007 Silverlight 300.000 km
Gebruikersavatar
peterp
3rd Gear member
Berichten: 325
Lid geworden op: 13.05.2016 - 10:46

Topic mag afgesloten worden. Gelukkig heb ik een hele handige vrouw met net wat meer kracht in haar vingers
Volvo V70 D5 2007 Silverlight 300.000 km
Gebruikersavatar
lint
Geartronic member
Berichten: 29528
Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
Locatie: Ridderkerk

Vouwen met kracht in de vingers zijn altijd handig om te hebben.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Gebruikersavatar
peterp
3rd Gear member
Berichten: 325
Lid geworden op: 13.05.2016 - 10:46

lint schreef: Vouwen met kracht in de vingers zijn altijd handig om te hebben.
:D
Volvo V70 D5 2007 Silverlight 300.000 km
Gebruikersavatar
JosW
5th Gear member
Berichten: 2341
Lid geworden op: 19.04.2006 - 20:44
Locatie: Hengelo

Is vaak inderdaad geklooi met die stekkers. Je moet in ieder geval dat lipje indrukken maar vaak gaat ie dan niet los. Mijn methode is nu dat ik er wat WD40 in spuit. Dan gaat het soepel.
ex 240 sedan, ex 240 station Polar, ex V70 classic, ex V70 D Fasttech, ex V70 2.4D Volvotune, nu 2.0 T4 Polar+, Automaat. 2016.
jpwg001
6th Gear member
Berichten: 4924
Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
Locatie: Eindhoven

Ik had dat ook, met het loshalen van mijn HU-803 in mijn vorige auto. Durfde geen WD-40 bij elektronica te gebruiken.
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Gebruikersavatar
diesel01
Geartronic member
Berichten: 21177
Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27

Klopt dat zijn vieze stekkers om los te krijgen, de koplampen hebben ze ook en dat geeft een hoop gevloek bij -3
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
jpwg001
6th Gear member
Berichten: 4924
Lid geworden op: 03.01.2010 - 14:38
Locatie: Eindhoven

diesel01 schreef: Klopt dat zijn vieze stekkers om los te krijgen, de koplampen hebben ze ook en dat geeft een hoop gevloek bij -3
Bij +15 bij mij ook wel hoor... :D
2005 V70 D5 GT, Magic Blue Pearl.
2001 V70 2.4T , The Swedish King.
Gebruikersavatar
JosW
5th Gear member
Berichten: 2341
Lid geworden op: 19.04.2006 - 20:44
Locatie: Hengelo

jpwg001 schreef: Ik had dat ook, met het loshalen van mijn HU-803 in mijn vorige auto. Durfde geen WD-40 bij elektronica te gebruiken.
Van de site van WD40:


"Verdrijft water
Omdat WD-40® water verdrijft, laat het elektrische systemen snel opdrogen om door vocht veroorzaakte kortsluiting te voorkomen"
ex 240 sedan, ex 240 station Polar, ex V70 classic, ex V70 D Fasttech, ex V70 2.4D Volvotune, nu 2.0 T4 Polar+, Automaat. 2016.
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”