De klauwen werden reeds in juli voor aflevering gespoten door een lakbedrijf nabij de dealer maar de verf kwam steeds los. Dus poederlakken blijkt de enige optie. Ben benieuwd...

Heb nog geen prijs aangezien de wagen nog niet klaar is door de remklauwen. Ik zal het je weten te zeggen.ARTIM98 schreef: Ik ook, wat wel jammer is, is dat hij bij 60 km\h stopt met brullen in verband met de regelgeving :I
Mag ik vragen hoeveel installatie door de dealer heeft gekost?
Wil het resultaat van de remklauwen poederlakken graag zien.Wat is de prijs?Kwint T8 schreef: Ik heb me toch laten overhalen om een soundsystem aan te schaffen om zo wat meer geluidsbeleving te creëeren wanneer ik in powermodus rijd. Ik geniet van de stilte in pure modus maar ik mis het gebrul wanneer ik eens sportiever wil rijden. De wagen is van maandag bij de dealer. De remklauwen werden gedemonteerd omdat deze gepoederlakt worden.
De klauwen werden reeds in juli voor aflevering gespoten door een lakbedrijf nabij de dealer maar de verf kwam steeds los. Dus poederlakken blijkt de enige optie. Ben benieuwd...![]()
Ik laat het weten wanneer ik de wagen mag gaan afhalen. Dacht rond de 50€ per klauw.D5powerpulse schreef:Wil het resultaat van de remklauwen poederlakken graag zien.Wat is de prijs?Kwint T8 schreef: Ik heb me toch laten overhalen om een soundsystem aan te schaffen om zo wat meer geluidsbeleving te creëeren wanneer ik in powermodus rijd. Ik geniet van de stilte in pure modus maar ik mis het gebrul wanneer ik eens sportiever wil rijden. De wagen is van maandag bij de dealer. De remklauwen werden gedemonteerd omdat deze gepoederlakt worden.
De klauwen werden reeds in juli voor aflevering gespoten door een lakbedrijf nabij de dealer maar de verf kwam steeds los. Dus poederlakken blijkt de enige optie. Ben benieuwd...![]()
Wat bij oa Audi optioneel verkrijgbaar is, kan je bij een externe Volvo tuner zoals Heico ook verkrijgen.drive_a_legend schreef: Dit blijkt dus effectief geen grap te zijn???
Fantastisch wat allemaal verkoopbaar is.
Aan de ondernemers : toch maar die rookmachine uitbrengen!
Mag/moet de omgeving van het gebrul "meegenieten"?Kwint T8 schreef: Ik heb me toch laten overhalen om een soundsystem aan te schaffen om zo wat meer geluidsbeleving te creëeren wanneer ik in powermodus rijd. Ik geniet van de stilte in pure modus maar ik mis het gebrul wanneer ik eens sportiever wil rijden.