De voorbije weken al paar keer gemerkt dat de acheruitrijcamera knipperde als die in werking was.....
vandaag heeft ie het dus helemaal begeven,.... opeens blauw beeld en een tekentje van een camera met een streep erdoor...;
Iemand die ervaring heeft met dit fenomeen? Of al heeft voorgehad? Mogelijke oplossingen/oorzaken?
Alvast bedankt!!!!!!
Pkt
achteruitrijcamera doet het niet meer....
- Volvo_Bjorn
- 3rd Gear member
Die van mijn V60 heeft soms ook kuren. Vorige week begon het beeld weer strepen te trekken en het beeld weg te vallen. Hij krijgt het als de temperaturen wat warmer worden en hij even in de zon heeft gestaan. ik kan het steeds oplossen door de camera te demonteren en de stekker in te spuiten met contact spray da werkt hij weer zoals het hoort. Vorig jaar kreeg ik ook een blauw beeld en heb ik dezelfde procedure uitgevoerd. Daarna deed hij het weer. Dus je kunt het maar eens proberen.
-Volvo V60 D3 Momentum, Black
-Volvo V60 D3 Summum, Caspian Blue (Perte Total
)

-
- 2nd Gear member
De wagen stond hier idd ook in de felle zon... heeft het nu daarmee te maken, ik weet het niet... ik zal bovenstaande ook es proberen!!moest het niet helpen dan is de kabel vervangen een optie??
Dank
Dank
V60, 1.6DrivE,2011,Summum,Ocean race uitvoering
- Volvo_Bjorn
- 3rd Gear member
Volgens mij zit het gewoon puur in de stekker die slecht contact begint te geven. Je leest overigens veel over problemen met de achteruitrijcamera. Als ik u was zou ik hem eens demonteren ( nummerplaat verwijderen en 2 torx schroefjes en je wipt hem er zo uit). Maak de stekker wat proper en kijk of je weer beeld hebt. Baat het niet schaadt het niet.
-Volvo V60 D3 Momentum, Black
)