Gister na een stevige regenbui trok ik de reachtsachter portier van onze S70 open. Viel daar opeens een flinke plas water op de grond. Ik kan alleen niet ontdekken waar dit vandaan is gekomen. Het interieur is iig nog goed droog.
Daar me zo'n ingebouwde watertank niet bij de standaard uitrusting lijkt te horen; iemand tips waar dit vandaan kan komen (ik denk zelf uit het portier) en hoe het op te lossen?
Water uit portier rechtsachter?
- lancer
- 6th Gear member
Ik heb gister ff het deurpaneel eraf gehad. Volgens mij komt het niet uit de deur zelf. Deze was droog aan de binnenkant. Alleen de onderkant van het paneel was vochtig en er stond nog een beetje water in het porterrubber (het rubber dat aan de deuropening vast zit).
Het water moet dus tussen dorpel en deur gestaan hebben. Hoe wordt het water daar normaal afgevoerd? (het kan er niet uit lopen, aan de onderkant van de deur zit ook een rubber strip de die opening afsluit.
Het water moet dus tussen dorpel en deur gestaan hebben. Hoe wordt het water daar normaal afgevoerd? (het kan er niet uit lopen, aan de onderkant van de deur zit ook een rubber strip de die opening afsluit.