Goedemorgen,
Onlangs op slechtwegdek over een steen gereden,daarmee heb ik mn brandstof filter lek gereden en de koppeling gebroken vanaf het filter naar de motor. Is dit op een of andere manier te repareren of Moët ik een nieuwe leiding bestellen?
Betreft een s60 t5 van 2001.
Bedankt!
Brandstofleiding vanaf het filter s60 T5
- mijnvolvoenik
- 2nd Gear member
Aangezien het allemaal niet erg duur is per onderdeel , zou ik alles vervangen .
Ik kan niet in je knip kijken , maar zo'n koppeling repareren lijkt me erg lastig en daardoor niet betrouwbaar voor de toekomst .
Volgens mij is het filter Euro 30,- een leiding ook ongeveer , en het koppelstuk Euro 10,- .
Ik kan niet in je knip kijken , maar zo'n koppeling repareren lijkt me erg lastig en daardoor niet betrouwbaar voor de toekomst .
Volgens mij is het filter Euro 30,- een leiding ook ongeveer , en het koppelstuk Euro 10,- .
trotse bezitter volvo S60 2.5T 2005
- mijnvolvoenik
- 2nd Gear member
Dan ben je met een investering van , naar mijn mening dus Euro 40,- kwijt , en de tijd die je er aan moet besteden.(filter en koppelstuk)
Zelf ben ik geen monteur , maar ik zie hier ook wel eens foto's waarop mensen zelf bepaalde onderdelen hebben gemaakt , danwel aangepast .
Ik denk dat iedereen dat zou kunnen met de gewenste benodigde informatie maar dus ook in het bezit van het juiste gereedschap .(ik mis beide)
Zelf ben ik geen monteur , maar ik zie hier ook wel eens foto's waarop mensen zelf bepaalde onderdelen hebben gemaakt , danwel aangepast .
Ik denk dat iedereen dat zou kunnen met de gewenste benodigde informatie maar dus ook in het bezit van het juiste gereedschap .(ik mis beide)
trotse bezitter volvo S60 2.5T 2005