koppeling vervangen nu rare trekjes

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
Botjo
2nd Gear member

na een behoorlijke tijd gereden te hebben moest hij er dan toch aan geloven. het vervangen van de koppeling.
na anderhalve dag te hebben laten sleutelen voor het vernieuwen van mijn koppeling (S70 1999),auto opgehaald en gelijk door naar een bbq.
S nachts opweg naar huis hoorde ik een snel tikkend geluid en daarna net alsof er een pomp draaide en na een paar seconde begon te ontluchten,tegelijker tijd een trillend/pulserend rem pedaal,
remmen deed hij prima en het leek wel of ik het trillende rem pedaal eruit remde maar het getik en zeg maar draaiende pomp die tevens ontluchte - denk ik - bleven maar terug komen.
bij de garage hadden ze het over het ABS systeem maar konden niks vinden!!?
hoe nu verder,motormanagement geef niets aan.
ie er iemand hiermee bekend?zZou de garage iets met de slangen of iets dergelijks hebben gedaan?
Snap er niets van .
Tevens heeft mn cruise control ook in ene nukke,het lijkt wel of hij steeds inhoud?
wie o wie
Op zoek naar Omega V6 , gevonden Volvo 960 Ambassador Line , 2.5 Liter , 6 cilinder in lijn , had me 20 jaar eerder moeten overkomen
Met dank aan een kak madam mijn 960 uit '95 20 cm korter en dus total los,lekker he,balle achter het stuur ipv op de weg te letten!!!!!
Opel Omega V6 automaat 1994
Volvo 960 2,4 ltr 1995

Volvo S70 2,4 Dec 1999 , TOPPIE
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”