Stiekem had ik al 2 jaar geleden lid moeten worden toen ik voor het eerst een volvo v40 kocht. Helaas/Gelukkig is die doodskist verkocht en heb ik recent een volvo v70 gekocht. Wat een BEEST. De ruimte is waanzinnig en ben er helemaal gelukkig mee. Wat info over de auto:
- Type V70; 2.4 140 PK
- Kleur ZWART
- Bouwjaar 11-02-2000
- Km. stand 275.000+
- Extra 7 Zitter versie, pioneer radiotje, nokia telefoon houder (!)
- Bonus Airco doet het redelijk, stoel verwarming, en cruise control. lekker luxe
Ik vraag me af of het nu de moeite is om iemand de auto professioneel te laten reinigen. Hiervoor heb ik een offerte gevraagd en kom ik uit op 150 euro voor polijsten en interneur reinigen. Wel ben ik bang dat een aantal van de wat doffere plekken er op achteruit zullen gaan. Ik hoop met nog eens 500 euro de auto helemaal mooi te maken zodat ik er minimaal 2 jaar nog echt plezier uit haal
Todo lijst:
- Melding 250A - Rooktest doen DONE Magisch opgelost na wat slangen knijpen
- Midden console - Nieuwe leren armsteun en kapjes correct monteren. Video instructies, handleiding instructies? DONE
- Reiniging intereur - Laten doen? DONE 24 Juli
- Uitzoeken wat Dashboard spray en sponsjes doen DONE 24 Juli, moet Polytrol hebben
- Vieze knopjes bij bestuurder deur
- Reiniging Exterieur - Laten doen? DONE 24 Juli
- WD40 proberen voor de krassen Slecht idee
- WonderSpons action voor de velgen en rubbers Werkt super
- Koplampen schoonmaken, zit wat mos verstopt DONE 24 Juli
- Dak en raam rubbers lijmen waar ze los zitten - kijken of ik ze toch niet beter kan vervangen, youtube instructies
- Dak en raam rubbers op poetsen met WonderSpons?polytrol
- 1 roest plekje, met dremel schoonmaken en dan gewoon spuiten?
- Rechter achteruit gaat niet open
- Soms schakelt hij niet super soepel. Naar ze 1 voelt als een klik
- Hondenrek Volvo hondenrek is gewoon geniaal. Incl veren +- 90 euro WIP: Zwart rek geregeld
- Antenne ontbreekt Maar nog wel goed geluid.. Bedankt, Walter!
- Bumper-beschermer Er zitten veel krassen op de bumper (van een hond). Beschermer kopen.
- Stuur kap lijmen?Done
- Stuur onderkap lijmen?
- Intereur filter vervangen DONE schoongespoten met lucht