Ik heb ECC en laatste tijd werkt het niet goed, als het aan staat wil het niet uit als ik airco knopje bedien, andersom geld hetzelfde als het uit staat gaat het met moeite aan.
Er is nog een probleem en ik weet niet of het hiermee te maken heeft, laatste paar weken raakt mijn accu zo maar leeg terwijl ik niets aan laat staan. Ik heb de accu gemeten en er was een cel dood dus heb ik een nieuwe accu gekocht maar zelfs met de nieuwe accu word ik verast met een spanning loze auto, dit gebeurt niet altijd maar soms wel heel snel bijv. na 2 uur af zetten van de auto. Accu wordt wel geladen dit is gemeten.
Ik weet niet of deze twee problemen met elkaar te maken heeft, ik heb niet goed kunnen testen omdat ik onwijs druk heb, ik moet zelfs in de wekenden werken en hierdoor kan ik ook niet sleutelen. Laatste tijd heeft de airco constant aangestaan wegens warme weer, dus ik weet niet sinds wanneer het niet uit of aan wil.
Nu haal ik telkens mijn accu pool los, maar soms hoor ik een tik uit de motor als ik de pool los haal, geluid lijkt op het geluid van inschakelen van de airco. Zou misschien de servo blijven hangen van de airco pomp en mijn accu leeg trekken? Ik weet dus niet of het buiten het contact sleutel werkt.
Heeft iemand wel eens een van die problemen gehad?
Airco wil niet uit of aan en accu raakt zo maar op…
- BlackWolf
- 3rd Gear member
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
- BlackWolf
- 3rd Gear member
Dat zou kunnen, want maak (of verbreek) punten van een relais gaat meestal niet via contact sleutel.
Ik zou dan even moeten vinden met welke zekering deze doorschakeling afgezekerd is. Spoel van de relais zelf zal wel via contact sleutel gaan denk ik.
Ik zou dan even moeten vinden met welke zekering deze doorschakeling afgezekerd is. Spoel van de relais zelf zal wel via contact sleutel gaan denk ik.
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.