Weet iemand of de S80 daklijsten met (2) dopjes ter hoogte van de bevestigingspunten van de dakdragers ook bij de latere modellen, vanaf 2001 e.v. nog gebruikt zijn?
Nu maar hopen dat iedereen begrijpt wat ik bedoel. :oops:
Daksierlijst S80, oud of nieuw model?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
Nee, bij de latere zat een gegalvaniseerd beugeltje aan de onderbinnenzijde van die daklijst (als je er met je vingers langsgaat kun je die lelijk openhalen) en miste de gaatjes (met die kekke opwipafdekklepjes) daar kon je ook een allesdragerset mee vastzetten.
- Frumpy
- 5th Gear member
Hallo Bart Simpson,
Welk bouwjaar/modeljaar bedoel je met de latere, vanaf het laatste "oude" model, 2003?
Ik had er nl. lijsten op zitten zonder dopjes, auto is van november 2001, dus modeljaar 2002. In het kader van een coulanceregeling zijn deze vanwege corrosie vervangen, en nu heb ik opeens daklijsten MET dopjes. Omdat volgens de dealer er aan mijn dak zelf van die beugeltjes zitten.
Misschien zijn ze al een keer vervangen. :?
Welk bouwjaar/modeljaar bedoel je met de latere, vanaf het laatste "oude" model, 2003?
Ik had er nl. lijsten op zitten zonder dopjes, auto is van november 2001, dus modeljaar 2002. In het kader van een coulanceregeling zijn deze vanwege corrosie vervangen, en nu heb ik opeens daklijsten MET dopjes. Omdat volgens de dealer er aan mijn dak zelf van die beugeltjes zitten.
Misschien zijn ze al een keer vervangen. :?
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
volgens mij idd al op de laatsten van het oude model
Volvo for life