C30 2.0 SUMMUM er bij

De opvolger van P1800 en 480
Plaats reactie
devnullT4
2nd Gear member

Sinds afgelopen vrijdag hebben we er weer een Volvo bij, dit keer een klein formaat, de C30.

Valt zeker niet tegen en tot nu toe rijden we er zelfs liever in dan in de XC90! Het is in ieder geval veel "meer auto" dan ik vantevoren had gedacht, stevige degelijke deuren en zowat alle opties die we ook gewend zijn in de XC90 (geen 7 zitplaatsen, dat dan weer niet :D ). De auto is al op leeftijd maar ziet er letterlijk als nieuw uit nog, en de 2.0 doet het prima. Geen race bak natuurlijk maar ook niet echt een slak. Het rijdt gewoon leuk, vooral bochten.

Opgehaald uit Nijmegen vrijdag, met een set winterbanden achterin. Zodoende de bagage hoes (of hoe noem je het ding) er los bij liggen. Eenmaal thuis dacht ik deze te monteren maar er blijkt een pootje te missen. Geen idee of dit al zo was, gezien sommigen voor de vaste hoedenplank hebben gekozen, toevallig nog iemand die d'r eentje overheeft (de originele dus)?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
2011 V70 2.0T R-Design
2007 C30 2.0 SUMMUM
2005 XC90 T6 AWD
MY2001 V70 T5 geartronic "full-options-minus-2"
MY2000 V40 T4 LPi
Arix
2nd Gear member

Welkom, C30, goed dat er weer een "kleine" Volvo bijkomt op ons forum. Wat noem je "oud" bij een Volvo? Ik heb begrepen dat leeftijd hier niet veel zegt :fgrin: En de Summum uitvoering is toch érg luxe, vergeleken bij mijn Momentum uitvoering? Ik wens je véél gelukkige kilometers met deze fijne VOLVO :D
Blij dat ik Volvo rij :) Blog "Zwarte Saffier"
C30 Momentum 2.4i GearTronic Black Sapphire Metallic MY2008
lint
Geartronic member

De C30 is een erg goede auto en wordt vaak onderschat.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
devnullT4
2nd Gear member

Arix schreef: Welkom, C30, goed dat er weer een "kleine" Volvo bijkomt op ons forum. Wat noem je "oud" bij een Volvo? Ik heb begrepen dat leeftijd hier niet veel zegt :fgrin: En de Summum uitvoering is toch érg luxe, vergeleken bij mijn Momentum uitvoering? Ik wens je véél gelukkige kilometers met deze fijne VOLVO :D
Leeftijd niet en kilometers nog minder :D
Ik weet niet wat SUMMUM normaliter inhoudt en of dat per model verschilt, in ieder geval is het een sportmodel met navigatie, cruise control, stoelverwarming, lederen bekleding, Bi-Xenon, ECC hebben ze allemaal vermoed ik (fantastisch dat temp. links en rechts ge- en ontkoppeld kunnen worden, beter dan in de vorige modellen!) en ik zal vast wat opties vergeten. Geen elektrische stoelen overigens. Ook geen knop gevonden om de spiegels in te klappen - moet dat echt door L en R op de bediening in te houden of zou dat ook automatisch moeten gaan zoals bij de latere modellen?
2011 V70 2.0T R-Design
2007 C30 2.0 SUMMUM
2005 XC90 T6 AWD
MY2001 V70 T5 geartronic "full-options-minus-2"
MY2000 V40 T4 LPi
Arix
2nd Gear member

devnullT4 schreef: Ik weet niet wat SUMMUM normaliter inhoudt en of dat per model verschilt, in ieder geval is het een sportmodel met navigatie, cruise control, stoelverwarming, lederen bekleding, Bi-Xenon, ECC hebben ze allemaal vermoed ik (fantastisch dat temp. links en rechts ge- en ontkoppeld kunnen worden, beter dan in de vorige modellen!) en ik zal vast wat opties vergeten. Geen elektrische stoelen overigens. Ook geen knop gevonden om de spiegels in te klappen - moet dat echt door L en R op de bediening in te houden of zou dat ook automatisch moeten gaan zoals bij de latere modellen?
Hier een LINK waar je de verschillen tussen de uitvoeringen kunt terugvinden ^_^
Blij dat ik Volvo rij :) Blog "Zwarte Saffier"
C30 Momentum 2.4i GearTronic Black Sapphire Metallic MY2008
Plaats reactie

Terug naar “C30”