De rechter buitenspiegel van mijn V70 MY12 klapt soms niet uit bij het starten van de motor of in bij het uitzetten.
Het lijkt alsof er iets in het mechanisme blijft hangen; er klink ook soms een ploink.
Heeft iemand misschien (een link naar) een tekening of een montage instructie van die spiegel, zodat ik op zoek kan gaan naar de boosdoener?
Buitenspiegel V70 klapt niet goed meer in en uit
-
- 1st Gear member
- Contacteer:
Hallo Darmee,
Erg vervelend (en ergerlijk!) wanneer het soms niet werkt zoals bedoeld. Ik heb niet dé oplossing voor je maar 'ploink' klinkt als iets mechanisch.....
Is de spiegel misschien handmatig in- en uitgeklapt geweest of heeftie "een tikkie" gehad zodat het mechanisme niet (goed) meer werkt?
Erg vervelend (en ergerlijk!) wanneer het soms niet werkt zoals bedoeld. Ik heb niet dé oplossing voor je maar 'ploink' klinkt als iets mechanisch.....
Is de spiegel misschien handmatig in- en uitgeklapt geweest of heeftie "een tikkie" gehad zodat het mechanisme niet (goed) meer werkt?
V70 D4 GT8 Polar+ magic blue
Audi A6 2.0 TDI Pro Line+
Volvo S60 D5 Edition
Audi A6 2.0 TDI Pro Line+
Volvo S60 D5 Edition
-
- Starter
Kan ook de connector zijn die niet goed contact maakt. Had ik ook met mijn V50. Stekkertje werkt los, omdat het een rubber afdichting heeft. In de zomer klapte mijn spiegel niet in en in de winter wel.
Witte
Witte
Volvo V50 2.0 benzine 2008