Sinds enkele maanden in het bezit van een prachtige V70 D4. Na jaren van Opel's en enkele Franse auto's waarvan o.a. een C8 3 ltr v6 en als laatste een Peugeot 5008. De laatste een hele fijne gezinsauto maar helaas kreeg ik de THP motor problemen na 4 jr en 126000 km

Onverwacht uitgekomen bij Volvo met voorkeur voor een V70 vanwege de ruimte die we zochten na verwend daarin te zijn geweest met de C8 en de 5008.
Na een proefrit helemaal om voor een Volvo wat we niet verwacht hadden. Een wereld van verschil met de andere auto's die we hebben gereden. Niet dat die slecht waren maar Volvo rijdt zoveel anders, geweldige zit, afwerking rijervaring etc. etc. Een andere klasse, ik hoef dat hier op dit forum niet verder toe te lichten.

We hebben de luxe dat we een zeer complete V70 in de showroom zagen en een hele scherpe deal hebben kunnen sluiten. We zijn meer dan tevreden met de V70, zeer compleet en is smetteloos van binnen als van buiten en nog weinig km kent. Eigenlijk niet meer te wensen maarrrr dan toch na enkele maanden..... De Pandora velgen zeker heel netjes en niet verkeerd maar toch recent een set nieuwe velgen 18" gekocht voor de zomer, de Pandora's heb ik nu als winterset.
Neem nu even de tijd om naar nieuwe zomerbanden te kijken.
Inmiddels al ruim 12000 km gereden en elke km met een big smile.

Ik volg het forum ook sinds we de V70 hebben en lees met veel plezier en interesse de nuttige informatie en ervaringen en natuurlijk de tips van de doorgewinterde Volvo rijders.
Normaal ben ik niet zo'n fanatieke forum volger en actief in het reageren (ook geen Facebook of twitter etc.

Eerste stap is genomen in ieder geval

Oeps