Standaard binnenspiegel vervangen door originele binnenspiegel met dim functie en compas

De opvolger van P1800 en 480
Plaats reactie
SteveMcQueen
2nd Gear member

Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is de standaard achteruitkijk spiegel in een C30 R-Edition, te vervangen voor een automatisch dimmende?
Zit er bijvoorbeeld standaard al een aansluiting voor optionele dimmende spiegel in het console aan het dak?

Ben benieuwd of iemand dit wel eens heeft gedaan.

Alvast bedankt voor je bericht!

Frans
SteveMcQueen
2nd Gear member

Update: vandaag een originele Volvo binnenspiegel met autodimming functie besteld (type nummer: 30799776) bij Estateservices.nl.
Als ik diverse fora en de Vida documentatie mag geloven, ligt er bovenop de hemel een kabel vertakking uit de kabelboom, los ter hoogte van het zonnescherm op de bereidersplek.
Daarmee zou de spiegel gevoed kunnen worden met de benodigde stroom.
NB. Het is de spiegel versie zonder het compas geworden. Deze is, volgens mij, alleen voor Volvo's met een regensensor.

Binnenkort haal ik de headliner console los (tevens voor installatie van een dashcam) en dan ga ik proberen de spiegel te monteren.
Stay tuned...
Laatst gewijzigd door SteveMcQueen op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
vampire65
1st Gear member

Ik ben benieuwd, heb 2 afzonderlijke Volvo dealers over dit onder werp gesproken, ik wilde dit namelijk ook in mijn V40 2013, maar deze gaven aan dat dit achter af niet meer mogelijk was.
Dus wacht met gezonde spanning af op jouw resultaten
SteveMcQueen
2nd Gear member

@Vampire:
In de Volvo C30 (2010) ligt wel degelijk een extra power aansluiting boven de headliner. Net links van het dak console.
Foto

ik heb echter toch besloten de Spiegel niet te vervangen met de 30799776. Deze is een stukkie groter en matcht net de kleur ook niet.
Vind het gewoon niet mooi.
Mocht je interesse hebben in de Spiegel, voor jouw auto. Stuur me snel even een berichtje.
Anders gaat ie terug naar EstateServices.nl. (14 dagen afkoeling).[link=https://1drv.ms/i/s!Au0y0TGuE2hKgaZXXV3ReatMHotgXA][/link]
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door SteveMcQueen op 01.01.1970 - 01:00, 5 keer totaal gewijzigd.
vampire65
1st Gear member

SteveMcQueen schreef: @Vampire:
In de Volvo C30 (2010) ligt wel degelijk een extra power aansluiting boven de headliner. Net links van het dak console.
Foto

ik heb echter toch besloten de Spiegel niet te vervangen met de 30799776. Deze is een stukkie groter en matcht net de kleur ook niet.
Vind het gewoon niet mooi.
Mocht je interesse hebben in de Spiegel, voor jouw auto. Stuur me snel even een berichtje.
Anders gaat ie terug naar EstateServices.nl. (14 dagen afkoeling).[link=https://1drv.ms/i/s!Au0y0TGuE2hKgaZXXV3ReatMHotgXA][/link]

Thanks voor de info,maar laat het ook zo zoals het is geen geklooi meer aan de auto en orginele is toch niet lelijk :D
SteveMcQueen
2nd Gear member

De spiegel is geretourneerd ook 8-)
Plaats reactie

Terug naar “C30”