Hallo mensen,
Ik ben nieuw op het forum en sinds kort eigenaar van een Volvo V70 uit 2002. Na jarenlang een lease auto, eindelijk een echte auto! En ook al is deze Volvo een paar jaartjes oud...Het bliift een tijdloos model en deze 2.4 T heeft gewoon een fantastische motor! Ik ben er heel blij mee.
Ik heb een probleempje met mijn achterspeakers. Die doen het niet. Voor werkt alles prima. Met de fad/bal knop heb ik al geprobeerd of ik achter geluid krijg, maar niets. Toen uitgevonden dat er een geheim menu opgeroepen kan worden om de equalizer te regelen, maar ook dat hielp niet. Ik heb het type HU 603. En er zitten achter wel speakers in:)
Heeft iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn en hoe ik het zou kunnen verhelpen?
Dank vast
Etienne
achter speakers werken niet
- lint
- Geartronic member
Welkom.
Eerst alle aansluitingen controleren, ook de doorvoertules in de deuren en natuurlijk de speakers zelf controleren.
Eerst alle aansluitingen controleren, ook de doorvoertules in de deuren en natuurlijk de speakers zelf controleren.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
- k²
- 3rd Gear member
- Contacteer:
werken ze helemaal niet of krijg je een erg doffe sound als de fader 100% achter staat?
...italian or swedish beauty? Bertone has the answer...
Tên përdu, jhamâi së rëcôbro
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Het kan best zijn dat er helemaal geen speakers in zitten achter...
Deurpaneel er eerst maar eens afhalen ok te zien OF er wel een speaker zit!
Deurpaneel er eerst maar eens afhalen ok te zien OF er wel een speaker zit!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.