Lampjes knop AC vervangen
- Loet57
- Starter
- Contacteer:
Een topic voor het vervangen van de verlichting in het airco- / knoppenpaneel heb ik gevonden. Deze lampjes kan ik allemaal vervangen. Bij mijn MY 2000 (Luxery Line) zijn de lampjes (ledjes?) IN de knop van de airco defect. Dat is onhandig, want dan kun je dus niet meer zien of de airco / cc aan staat. Mijn vraag luidt of de lampjes IN de knop te vervangen zijn? Alvast bedankt.
‘Be yourself, no matter what they say.’
-
- 2nd Gear member
Geen idee maar heb je voor mij de link naar dat topic?
Bij mij weigeren soms de lampjes van de ruit en stoel verwarming en soms die 4 aan de andere kant.
Beetje kloppen op de console gaan ze soms aan en soms alles 8 de knoppen uit. Denk gezamenlijke massa of zo.
Bij mij weigeren soms de lampjes van de ruit en stoel verwarming en soms die 4 aan de andere kant.
Beetje kloppen op de console gaan ze soms aan en soms alles 8 de knoppen uit. Denk gezamenlijke massa of zo.
- Loet57
- Starter
- Contacteer:
Hoi Jasper,
Zie: viewtopic.php?t=73300&page=fst_unread&highlight=accu
Hopelijk is dat wat je zoekt...
Zie: viewtopic.php?t=73300&page=fst_unread&highlight=accu
Hopelijk is dat wat je zoekt...
‘Be yourself, no matter what they say.’
-
- 2nd Gear member
Dankje, jij moet echt het ledje hebben zeker?
Ik denk dat deze ca 1.5v zullen zijn maar dat zou je dus moeten gaan meten op een andere. En dan ook gelijk kijken welke kant plus is.
Zulke ledjes als die blauwe in dat topic is niets speciaals zo te zien. Daar heb ik een heel doosje van in 5 kleuren.
Ik denk dat deze ca 1.5v zullen zijn maar dat zou je dus moeten gaan meten op een andere. En dan ook gelijk kijken welke kant plus is.
Zulke ledjes als die blauwe in dat topic is niets speciaals zo te zien. Daar heb ik een heel doosje van in 5 kleuren.