Hey,
Ik heb geheugen in de stoelen en spiegels, heb stand 1 (en 2) opgeslagen voor dagelijks gebruik. Stand 3 heb ik nu al meerdere malen ingesteld voor achteruit parkeren.
Echter nu al een paar keer opnieuw moeten instellen voor stand 3.
Ik denk dat ik iets fout doe maar weet niet wat.
Ik gebruik 1 sleutel met AB en het zou kunnen dat ik na parkeren niet het geheugen van stand 1 terug zet, maar stelt hij met de sleutel automatisch een stand in of een bepaalde instelling van de spiegels en stoel en slaat hij dat op als nieuwe instellingen?
Bvd,
Spiegel geheugen probleem
-
- 5th Gear member
De sleutel onthoudt als alles naar behoren werkt de instellingen zoals ze zijn op moment van einde rit/afsluiten. De stoel kent daarentegen ook 3 geheugens.
In de praktijk zal je meestal de auto openen, de stoel indien nodig weer op 'jouw' stand zetten dmv het geheugen, en je rit maken. Dan staat alles dus in een geheugenstand van de stoel, en de sleutel neemt dat ook mee. Rijdt er vervolgens iemand anders, met dezelfde sleutel, in de auto dan tref je eea anders ingesteld aan.
Idee is natuurlijk dat, in een gezinssituatie bijvoorbeeld, beide partners elk hun eigen sleutel gebruiken. Is de auto direct op je persoonlijke stand ingesteld.
In de praktijk zal je meestal de auto openen, de stoel indien nodig weer op 'jouw' stand zetten dmv het geheugen, en je rit maken. Dan staat alles dus in een geheugenstand van de stoel, en de sleutel neemt dat ook mee. Rijdt er vervolgens iemand anders, met dezelfde sleutel, in de auto dan tref je eea anders ingesteld aan.
Idee is natuurlijk dat, in een gezinssituatie bijvoorbeeld, beide partners elk hun eigen sleutel gebruiken. Is de auto direct op je persoonlijke stand ingesteld.
- mga1600
- 6th Gear member
Ik had ooit een V70 uit 2005 die het ook steeds ‘vergat’. Ik had die auto gekocht van iemand die et altijd alleen in zat en het geheugen dus nooit had ingesteld en ook niet wist dat het niet lekker werkte. De dealer wist raad : hij heeft een software update geladen, er bleek NL. een serie te zijn waar een fout in zat. Probleem opgelost......
XC60 T6 Ultimate Dark my24