Heeft mijn Geartronic 6 bak een shiftlock??
Geplaatst: 06.01.2018 - 12:39
Hallo allemaal.
Komende jaren ga ik mijn caravan trekken met mijn V70 2.5T met GT6
Power zat denk ik, maar ik wil graag weten hoe om te gaan met de Geartronic met aangekoppelde hut.
Ik hoor dingen over Shiftlock... maar weet niet het naadje van de kous.
Wat kan ik het beste doen in de bergen.... met de hand schakelen of gewoon op de automaat...
Wanneer slipt de koppelomvormer en wanneer niet??
Ik begrijp dat een hoger toerental beter is dan een laag... ivm koeling etc.
Maar ik wil de boel heel houden, dus vertel me maar wat het beste is.
( Helaas heeft mijn GT6 heen S, wel de mogelijkheid om met de hand te schakelen.)
Benieuwd naar ervaringen van mede caravanners...
Chris
Komende jaren ga ik mijn caravan trekken met mijn V70 2.5T met GT6
Power zat denk ik, maar ik wil graag weten hoe om te gaan met de Geartronic met aangekoppelde hut.
Ik hoor dingen over Shiftlock... maar weet niet het naadje van de kous.
Wat kan ik het beste doen in de bergen.... met de hand schakelen of gewoon op de automaat...
Wanneer slipt de koppelomvormer en wanneer niet??
Ik begrijp dat een hoger toerental beter is dan een laag... ivm koeling etc.
Maar ik wil de boel heel houden, dus vertel me maar wat het beste is.
( Helaas heeft mijn GT6 heen S, wel de mogelijkheid om met de hand te schakelen.)
Benieuwd naar ervaringen van mede caravanners...
Chris
