Het zijn inderdaad 4 verschillende auto`s. Maar die met het kentenken ml 100 lijkt mij het meest waarschijnlijke. Strakke voorkant en de herkenbare volvo achterkant van de s80
Wel raar dat de spiegels van de 2000-2003 serie er op zitten :roll:
Is die linkse niet gewoon een S80? Die kleine geknepen koplampen zijn minder mooi in mijn ogen.
Mooie auto hoor... vind hem alleen wel HEEl erg identiek met de nieuwe S80, niet dat het negatief is hoor... maar je moet wel goed kijken van de voorkant welke het is... mooie foto's ook! (y)
de 2 foto's zijn ook op heel verschillende momenten gemaakt, op de ene staan er 4 S60's (als je op de details let zie je ook verschillen tussen de 2 wagen met MLB100 kentekens en er is op de 2e foto 1 S60 minder (daar staat dan een Saab 9-5) plus het kenteken van de ene is MLB9XX terwijl op de eerste het volgens mij MLB873 ofzo is ...
Zou kunnen maar die rode 850 en die zwarte S60? daarnaast staan er wel allebei.
het lijkt erop dat ze verschillende modellen en merken met elkaar aan het vergelijken zijn.
Qua tijd zit er niet veel verschil in het aantal aanwezige auto`s. Wat mij opvalt aan de s60 die in de rij met geparkeerde auto`s vooraan staat is dat dit ook een prototype ofzo is. Kijk maar eens naar de koplampen. Voor een s80 zijn de auto`s toch wat te klein lijkt me.
Maar dan vraag ik me toch af waarom ze dan de 5 serie van bmw er neer zetten. Het zou kunnen dat het de s80 is, maar k vind ze zo op het oog te klein daarvoor. Bij de linkse s60 zitten trouwens wel 2 leuke pijpen onder.