ik heb ermee gereden , enige wat mij stoort(al is 't relatief) is de lichte aarzeling van de automatische versnellingsbak, volgens ik hoorde, kan een Polestar tuning dit verhelpen, wat zijn jullie ervaringen?
passen zij ook de computersturing van de v-bak aan?, de pk's zijn niet echt nodig, eerder 't snellere reageren van de v-bakFulaks schreef: BSR en Rica ook eens bekijken. Heb zelf op mijn V70 D4 de BSR-tuning naar 250 PK en dat is heel fijn. Had dit op mijn vorige 2.4D ook, nooit problemen mee gehad.
Misschien is de D4 bij hogere toerentallen toch meer "geknepen" om op die 181/190 pk uit te komen, dan de nieuwe D5.diesel01 schreef: In NL zal het straks in maart wellicht weer in de aanbieding gaan van €995 naar €795.
Afgelopen zaterdag op de autobahn een nieuw fenomeen ontdekt bij volgas een bult op.
De bak bleef schakelen tussen 2 versnellingen zonder snelheid te maken.
Nadat ik de sportstand gebruikte was het probleem over.
Valt mij op dat de D4 best vlot is maar op de autobahn de underdog is, een 250glc 211pk die 4matic heeft met 4 volwassen en bagage loopt zo bij de D4 vandaan.
Niet dat het een isseu is maar het viel mij op, ook ander gelijkwaardig spul is behoorlijk vlotter/sterker.
Dit is blijkbaar een 'gebruikelijke' actie ?diesel01 schreef: In NL zal het straks in maart wellicht weer in de aanbieding gaan van €995 naar €795.
......
800 (!) euro voor 10 PK en 40 NM winst? hmmmmmmarcoss1968 schreef:Dit is blijkbaar een 'gebruikelijke' actie ?diesel01 schreef: In NL zal het straks in maart wellicht weer in de aanbieding gaan van €995 naar €795.
......