Als ik het onderstaand lees op de site van HERE ( de kaart fabrikant zover ik weet) krijg ik toch een wat vreemd onderbuik gevoel.
Modeljaren 09-14 (voertuigen geproduceerd tot 14 juni):
Uw voertuig is uitgerust met een Sensus-systeem. Als u zich op tijd registreerde voor het Volvo MapCare programma, moet u thuis al 2 fysieke kaartupdates hebben ontvangen.
Eigenaren van voertuigen geproduceerd tussen 2009-2013 komen niet langer in aanmerking voor gratis kaartupdates. Alle producten werden reeds verzonden naar de betrokken chauffeurs.
Eigenaars van voertuigen geproduceerd tussen juni 2013 en juni 2014 komen nog in aanmerking voor een laatste kaartupdate. Deze zal worden verzonden tegen eind juni 2016.
Houd er rekening mee dat de registratie, die verplicht was om te profiteren van het programma, nu gesloten is.
Komt het nog wel die kaart update van Sensus dit jaar?
-
- Starter
Hi Allen,
Zojuist mijn Volvo dealer gesproken en blijkt dat volgens officiële informatie, wordt volgende update in week 22 2018 verwacht.
Schuld aan heel lang wachten voor een nieuwe update wordt aan TomTom gegeven, die tegenwoordig voor het creëren van de updates verantwoordelijk is.
Dus nog even doorbijten.
gr!
Zojuist mijn Volvo dealer gesproken en blijkt dat volgens officiële informatie, wordt volgende update in week 22 2018 verwacht.
Schuld aan heel lang wachten voor een nieuwe update wordt aan TomTom gegeven, die tegenwoordig voor het creëren van de updates verantwoordelijk is.
Dus nog even doorbijten.
gr!