2 vragen

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
meerarno
1st Gear member

Hoi,

Ik heb twee vragen over de V40, misschien weten jullie het antwoord:

1. De verlichting in mijn kofferbak (de 2 lampjes links en rechtsachterin) gaan regelmatig spontaan aan, zonder dat de klep open is.

Waarschijnlijk zit er in het slot een slecht contact o.i.d. want als ik de klep open en dicht doe, gaan ze meestal weer uit.

Weet iemand of de schakelaar voor die lampjes in het slot zit, en zo ja is die demontabel?

2. Ik had vanmiddag het paneel los, waar de 3 draaiknoppen inzitten voor aanjager, verwarming en zo. Daar zitten 2 kleine lampjes (ledjes?) in die zorgen voor de verlichting van het paneel.

Tot mijn verbazing zag ik dat deze lampjes bij mij blauw zijn. Is dat origineel ?
BlackWolf
3rd Gear member

Antwoord 1:
Ja het zit in het slot en zo moet het gedemonteerd worden:
Afbeelding

Antwoord 2:
Ja, Zo ziet het eruit:
Afbeelding
98' V40 2.0T Zwart Metallic: 3” RVS Downpipe en uitlaat systeem, dubbel T4 einddempers, BMC CDA airfilter.
40mm Intrax verlaagd, Volvo Veerpootbrug, 5 Meters in A-Pilaar, JB Racing DumpValve, Zwart getinte ramen.
Chroom Blackduals, Blokjes grill, plastiek delen in kleur gespoten, Dual DIN 7” DVD en andere aanpassingen.
Walbro 255LPH benzine pomp, Sport remschijven, WaterInjectie systeem 2 nozzle setup, MTE Custom Remap.
meerarno
1st Gear member

Fantastisch! Bedankt voor het complete antwoord!

Ik dacht dat iemand geprobeerd had een blauw interieur er in te zetten. Maar het is dus toch origineel. ::idea:
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”