Hallo allen,
Ik ben aan het rondkijken voor een v70.
Aangezien de prijzen voor de v70 best hoog liggen zoek ik een betaalbare.
Onderstaande heb ik voorbij zien komen, maar vraag mij oprecht af of de 1.6 goed genoeg is voor een berg km’s en het gewicht van deze auto.
https://link.marktplaats.nl/m1256182364
Graag hoor ik jullie adviezen en tips mbt de aankoop van een v70.
Groeten Eric
Keuzes en vragen v70
-
- Starter
Hallo allen,
Ik dacht op het expertise forum mbt volvo te zitten, maar 31 kijkers en niemand die mij een advies kan geven?
Graag hoor ik ze als nog..
Groeten Eric
Ik dacht op het expertise forum mbt volvo te zitten, maar 31 kijkers en niemand die mij een advies kan geven?
Graag hoor ik ze als nog..
Groeten Eric
Laatst gewijzigd door Hector op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 5th Gear member
Hallo Eric,
Ik ga niets zeggen over die specifieke aanbieding. Maar ik vind de motorisering mager voor een auto van dit kaliber. En daarnaast, je kan prima Volvo rijden met weinig onverwacht onderhoud maar goedkoop wordt het nooit. En met de goedkoopste auto's op de markt moet je ofwel geluk hebben, ofwel ze zijn niet voor niets goedkoop. Geldt voor elk merk trouwens....zoek een auto uit betrouwbare bron, met aantoonbaar onderhoud en zonder rare issues. Dat zal dan een eerlijke auto met een eerlijke prijs zijn.
Goedkoop een dergelijke auto kopen betekent bij een particulier kopen of zelf importeren. Auto's die in de handel goedkoop worden aangeboden zijn niet voor niets goedkoop....
Succes met zoeken!
(en P.S.: kan één van de mods dit topic even schuiven, naar een passende rubriek. Eric zoekt een V70NN zo te zien...)
Ik ga niets zeggen over die specifieke aanbieding. Maar ik vind de motorisering mager voor een auto van dit kaliber. En daarnaast, je kan prima Volvo rijden met weinig onverwacht onderhoud maar goedkoop wordt het nooit. En met de goedkoopste auto's op de markt moet je ofwel geluk hebben, ofwel ze zijn niet voor niets goedkoop. Geldt voor elk merk trouwens....zoek een auto uit betrouwbare bron, met aantoonbaar onderhoud en zonder rare issues. Dat zal dan een eerlijke auto met een eerlijke prijs zijn.
Goedkoop een dergelijke auto kopen betekent bij een particulier kopen of zelf importeren. Auto's die in de handel goedkoop worden aangeboden zijn niet voor niets goedkoop....
Succes met zoeken!
(en P.S.: kan één van de mods dit topic even schuiven, naar een passende rubriek. Eric zoekt een V70NN zo te zien...)
- sbv
- 6th Gear member
de 1.6d is wat erg onderbemeten voor een V70, daarnaast is het niet een hele degelijke motor.
Verder zit er een handbak in en geen lederen bekleding wat allemaal niet bij draagt aan een hoge prijs.
IK zie iets van motorherstelling op een foto ? waarom ? lekker verder zoeken zou ik zelf denken
Verder zit er een handbak in en geen lederen bekleding wat allemaal niet bij draagt aan een hoge prijs.
IK zie iets van motorherstelling op een foto ? waarom ? lekker verder zoeken zou ik zelf denken
Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
- edraket
- 7th Gear member
motorherstelling staat bij D-riem, maar voor de rest helemaal mee eens. Zou eentje zoeken met een andere motor.sbv schreef: de 1.6d is wat erg onderbemeten voor een V70, daarnaast is het niet een hele degelijke motor.
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
-
- Starter
Dank voor de antwoorden, ik ga eens op zoek naar een 2.0 of een 2.4
Zodra ik wat moois heb gevonden laat ik het hier uiteraard even weten.
Groeten Eric
Zodra ik wat moois heb gevonden laat ik het hier uiteraard even weten.
Groeten Eric