Wat vinden we van de Heico bodykit?
-
- 3rd Gear member
Onze huidige nieuwe XC60 wordt dus ingeruild voor een exact dezelfde mét verlichtingspack 2 (welke met dus bij Volvo in de fabriek vergeten is te installeren) en dus normaliter ook het originele Volvo exterieur pakket. Om toch het idee te hebben van een andere auto is De Heico kit wellicht een optie. Iets agressiever maar zeer geslaagd denk ik, wat jullie?
Volvo XC60 T8 MY18 Polestar + Heico (BJ2018)
BMW 218i M-Design Cabrio (BJ2017)
Volvo XC60 T8 MY18 (BJ2017)
Volvo V60 D6 MY14
Audi A4
Renault Grand Espace
Kia Sorento
BMW 218i M-Design Cabrio (BJ2017)
Volvo XC60 T8 MY18 (BJ2017)
Volvo V60 D6 MY14
Audi A4
Renault Grand Espace
Kia Sorento
- jrkalf
- 3rd Gear member
- Contacteer:
De body kit is best mooi. Beter dan voor de v90 lijn vind ik.
De lijn met de wielkast zoals hiervoor besproken is, is wat jammer, maar niet heel erg om je aan te storen.
Sound tuning wat ik hier lees is gewoon afgrijselijk nep. Koop dan een echte v8.
Dat is hetzelfde als een R-design kitje op een instappertje zetten. "all show, no go". Of zoals men bij mercedes zegt "Alles Moet Glimmen".
Maar ieder z'n smaak.
De lijn met de wielkast zoals hiervoor besproken is, is wat jammer, maar niet heel erg om je aan te storen.
Sound tuning wat ik hier lees is gewoon afgrijselijk nep. Koop dan een echte v8.
Dat is hetzelfde als een R-design kitje op een instappertje zetten. "all show, no go". Of zoals men bij mercedes zegt "Alles Moet Glimmen".
Maar ieder z'n smaak.