Mijn huidige blok heeft er pas 150.000 opzitten, maar ik zit me af te vragen of ik in de loop der jaren dit blok kan vervangen door een T4 model...?
Als het mogelijk is opent dat namelijk hele nieuwe perspectieven.
Heeft iemand dit al gedaan/geprobeerd?
En wat zijn dan de bevindingen?
Phase1 2.0i 16V vervangen door T4 blok???
- General
- 3rd Gear member
- Contacteer:

_________";Some people and performances are beyond words";________
Heb het er pas met marc van european tuning overgehad en het kan wel de 20 liter turbo heeft alleen andere spruitstuk dan en de computer is anders en kabelboom
bij de t4 is de compresie wat lager maar zit er een grotere turbo op bij deze zijn dus ook de zuigers iets anders
bij de t4 is de compresie wat lager maar zit er een grotere turbo op bij deze zijn dus ook de zuigers iets anders
ja ligt eraan he als je ergens een goedkoop t4 blok kan aankomen ben je waarschijnlijk net zoveel kwijt
- General
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Dat klinkt al gunstig!roop86 schreef:Heb het er pas met marc van european tuning overgehad en het kan wel
Zijn deze (relatief) makkelijk over te plaatsen? Of is dit voor een gemiddelde leek onbegonnen werk?roop86 schreef:de 20 liter turbo heeft alleen andere spruitstuk dan en de computer is anders en kabelboom
Dus als ik een turbo op een standaard 2 liter "schroef" heb ik dus meer compressie dan een T4?roop86 schreef:bij de t4 is de compresie wat lager maar zit er een grotere turbo op bij deze zijn dus ook de zuigers iets anders
Want ik heb dan dus én meer compressie én een turbo!
Dan rest me de vraag:
Wat kost het ongeveer om een motor om te bouwen?
of..
Wat kost een T4 blok én het overzetten?
'k ben benieuwd :twisted:

_________";Some people and performances are beyond words";________
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
de versnellingsbak is ook nogal anders