Mijn naam is Roberto, 49 jaar, luchtverkeersleider Amsterdam / Eurocontrol / inmiddels teamleider dus minder vaak achter de knoppen, training / opleiding / procedures etc. etc.
Sinds kort zijn wij de nieuwe / eerste eigenaar geworden van een V40 T4 Automaat, Business edition, R-design, Luxury Line, Scandinavian Line.
Dit is een tweede auto naast de Audi cabrio.
Geen verdere poespas, brave 17 inch wieltjes met 225 Continental bandjes eronder. Auto bevalt tot nu toe prima, één keer terug naar de garage omdat stuur iets scheef stond, netjes recht gezet en auto rijdt (gelukkig) nog steeds rechtdoor!
Ik gebruik de auto hoofdzakelijk prive, binnenkort naar Italia voor familiebezoek.
Volgens mij is deze uitvoering met T4 motor redelijk probleemloos, nooit Volvo gereden, wilde eigenlijk een XC40 maar mijn vrouw vond deze te groot als tweede auto

Super tevreden, 4000 km op de teller, enige puntje is dat in de Volvo on call app de auto vaak onvergrendeld staat / portier open terwijl deze echt op slot staat.
Het zal wel zo zijn, lig er niet wakker van, zal het forum eens gaan doornemen, waarschijnlijk zal in niet de enige zijn.
Arrivederci, Roberto dela Vinay