Mijn naam is Eddy, woonachtig in Ede en sinds vorige week een trotse berijder van een fonkelnieuwe Volvo V40 D3 Geartronic Business Sport, R-Design in de kleur Passion Red
Extra's:
Luxury Line
Scandinavian Line
Afneembare trekhaak
Naast de Volvo V40 hebben we nog een Hyundai Getz 1.3 en een Yamaha TDM 900 A voor de deur staan, beide uit 2005.
Aangezien ik jaarlijks ongeveer 50.000 kilometers rijd en het reizen een stuk aangenamer en leuker wilde maken, heb ik mijn Citroën C4 Cactus ingeruild voor de V40.
Afgelopen week 1.200 heerlijke kilometers gemaakt. Wat een genot! Heerlijke automaat, super wegligging en lekker veel power. Stoelen zitten heerlijk, leren bekleding is erg stijlvol en daarnaast is de auto erg stil.
Standkachel al twee keer getest, dat wordt genieten komende winter

In het verleden heb ik een klein jaar een Volvo 460 GLE automaat gereden, maar dat was geen succes helaas. Schitterende auto en reed lekker (mede dankzij de automaat), maar erg veel pech mee gehad tijdens vakantie in Frankrijk (heen- en terugreis) en uiteindelijk een kapotte automaat (CVT) er aan overgehouden. Grappige is wel, dat we als vervangend vervoer tijdens die vakantie, twee weken in een nieuwe V40 mochten rondrijden wat uiteindelijk onze vakantie heeft gered.
Andere automaten die ik heb gereden zijn Toyota Auris hybrid (CVT), Skoda Octavia 2.0 TDI 6-DSG en Volkwagen Polo 1.2 TSi 7-DSG.
Op de foto hieronder mijn Volvo, samen met de Citroën C4 Cactus, onderweg naar zijn nieuwe eigenaar.
Hartelijke groet,
Eddy