Even voorstellen en tevens hulp gevraagd.

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
steve-073
Starter

Beste Forum leden,

34 jaartjes jong, werkzaam in de gehandicaptenzorg en woonachtig in Rosmalen (Noord-Brabant).
Sinds een tijdje ben ik de trotse bezitter van een mooie, goede gebruikte tweedehandse Volvo V50 2.0D uit 2005
Na eerder een kleine Opel Corsa 1.2 te hebben gereden ben ik er in mijn ogen flink op vooruit gegaan :D

De auto rijd fantastisch, alleen.......
soms scheidt de auto er ineens mee uit: ANTi-SKID SERVICE vereist geeft de auto dan aan. Nadat ik de auto heb afgezet en een paar minuutjes heb gewacht, doet ie het gewoon weer en nergens geen problemen mee. Ik kan ook niet de vinger erop leggen welke oorzaken nou deze storing triggeren.
De melding die ik krijg kan volgens de forum berichten echt 100 verschillende oorzaken hebben, dus daar word ik niet wijzer van.
Nou heb ik dus afgelopen week mijn vaste monteur de auto laten uitlezen. Deze heeft dit gedaan met DELPHI. Hierop kreeg hij geen foutcodes te zien en de auto gaf ook verder niks abnormaals aan.

Nu de hamvraag:

Is er iemand in de buurt van Rosmalen / Den Bosch of omgeving die specifieke Volvo uitleesaparatuur heeft (VIDA) en mij wil helpen om mijn auto uit te lezen????
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”