Radio slechte ontvangst, speaker passagierkant loshalen

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
PeeVee
Starter

Hi, Nieuw hier. Al een jaar in bezit van V50 1,6D

Rijdt prima, maar erger me aan wat kleine dingen.
Ontvangst van de radio is zeer matig. Ik heb automatisch zoeken al uitgezet, iets verbeterd, maar het blijft matig.

Vragen: -- kan er een aftermarket radio in? Vrees van niet doordat alles ingebouwd zit.
--- Kan ik op huidige radio een aux ingang zetten? Heb radio er al uit gehaald. weinig aansluitingen behalve de optical. Daar zou ik miss iets mee kunnen maar schijnt nogal geklooi te zijn.
--- kan ik eventueel streamen via bluetooth met mijn Nokia carkit?

Verder deurspeaker aan passagierskant bonkt nogal.
Wil ik of vervangen of flink isoleren.

Nu krijg ik maar 1 clipje van het rooster los. Rest zit erg vast, het rooster buigt al door. Hoe krijg ik dat netjes los??

alvast dank
P
YannickC
2nd Gear member

Mijn fm ontvangst is ook erg slecht. Al veel geprobeerd maar ik heb het opgegeven en een dab module via aux aangesloten. Sinds dien altijd helder geluid en stabiele ontvangst... speaker grill kan er bij mij weten nie zo maar uit. Je moet hele deurpaneel losmaken....
TijnOnlijn
2nd Gear member

Ik heb met een bijna nieuwe v40 met behoorlijk slechte ontvangst bij de dealer gestaan. Het bleek achteraf te komen door een ebay usb sigarettenplug. Mocht je zoiets er permanent in hebben zitten: probeer het eerst eens zonder.
sequence
5th Gear member

Inderdaad deurpaneel verwijderen om bij de speaker te kunnen, die roosters zijn volgens mij niet gemaakt om los te halen.
V40 T2 Nordic+
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”