Weet iemand of het mogelijk is de airco van mijn V40 (2017 automaat) te laten draaien terwijl hij geparkeerd staat EN op slot is?
Het is geen probleem als de motor moet blijven draaien, hetgeen volgens mij nodig is om sowieso de airco te laten werken.
Ik kan 'm in de P stand zetten, transponder verwijderen, maar daarna is het niet mogelijk de deuren te sluiten met de afstandsbediening.
Zal waarschijnlijk wel een of andere security reden hebben die ik niet ken/begrijp.
Het is uiteraard mogelijk het plaatje van de deurgrip van de deur aan de bestuurderszijde te openen en daarna de deur handmatig te sluiten, maar echt handig is dat niet.
Bovendien denk ik dat na een aantal keren zo de deur te hebben afgesloten, en weer geopend, het plaatje snel ergens in een berm zal liggen.
De hond is de reden om de airco te laten draaien terwijl ik vlug een boodschapje doe.
Heeft iemand een idee hoe dit op een praktische manier voor elkaar te krijgen?
Software aanpassing door dealer, via een instelling van my car die ik niet gevonden heb, mbv een semi geheime toetsen combinatie van de afstandsbediening, … ?
Vast bedankt voor de moeite