Spontane “Reboot” van het Sensus systeem

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Plaats reactie
mga1600
6th Gear member

Sinds ik mijn XC90 heb is het me al een paar maal overkomen dat ‘de head unit’ spontaan gaat rebooten. Dat is als er een USB-stick aan zit. Het gaat gepaard met een eerst ‘metalige’ weergeve van het geluid dat overgaat in een laag frequente toon. Dat houdt even aan en dan reboot het systeem tweemaal achter elkaar, waarbij de ‘drive mode’ setting naar default gaat etc. Om zeker te zijn dat het niet aan de USB-stick ligt heb ik het met diverse types en groottes getest - dat heeft geen effect.
Uiteraard de dealer gevraagd of die het probleem herkennen maar het antwoord was ‘nee, nooit van gehoord’. Ze willen (en gaan) binnenkort wel kijken.

Maar ‘dat nooit van gehoord’ verbaast me omdat er op Swedespeed verschillende threads aan gewijd zijn en er zelfs een advocatenkantoor bezig is om mensen op te trommelen voor een massa-claim. Daar gaat het me uiteraard helemaal niet om, maar ik wil ‘er wel vanaf’.

Daarom mijn vraag: komt iemand dat hier bekend voor? Is er wat aan gedaan ..... zo ja wat .... en hielp dat?

Dank voor uw reactie!
XC60 T6 Ultimate Dark my24
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”