LDW schakelaar plaatsen.

Plaats reactie
V60Driver
3rd Gear member

Beste forum leden.
Mijn V60 PIH is model 2014 en heeft vele opties. Dus de middenconsole is rijkelijk gevuld met schakelaars. Nou zijn er twee plekkies over en wil wat wisselen met schakelaars om een positie vrij te maken voor het Lane Departure Warning (LDW) systeem. Het LDW systeem staat bij mij 9 van de 10 keer uit en om het aan te zetten moet ik best zoeken in het MyCar menu.

Nou is mijn vraag of het mogelijk is om de AWD switch van model 2014 te plaatsen op de plek waar hij bij model 2013 en ouder zich bevind. Dat is boven de Park Distance Systeem Switch. Bij model 2014 (en later) bevind de AWD switch zich links naast de Parking Distance Switch. En deze plek wil ik vrijmaken om daar dan de LDW switch te plaatsen.

Is het mogelijk om de AWD switch daar naartoe te verplaatsen op model 2014. En is het dan mogelijk om een LDW switch op deze vrijgekomen positie te plaatsen. Is dat plug en play of vereist dat herprogamering met VIDA.
Als het herprogamering wordt heb ik het vermoeden dat de dealer daar geen interesse in heeft. En mijn idee lastig wordt te realiseren.

Ik hoor het graag van jullie wat de mogelijkheden zijn.
Plaats reactie

Terug naar “S60 / V60 vanaf MY2010 t/m MY2018”