Hallo,
Ik ben Richard en na verschillende merken te hebben gereden, waaronder al 3x eerder Volvo en de laatste jaren eigenlijk alleen Renault. De overstap weer gemaakt naar het mooie merk.
Woon in het mooie Twente en er moeten zeker nog wat dingen gedaan worden aan de Volvo.
Als eerst in ieder geval LED DRL inbouwen, vind ik toch wel mooier ogen.
Ben nog even aan het kijken naar de koplampen, zit nu Philips white vision in en dat is al een hele verbetering. Ik zag echter Philips LED voorbij komen. Via de Australische Philips site zag ik dat deze specifiek zijn ontwikkeld voor reflector koplampen... ben alleen bang voor teveel strooilicht, dus daar moet ik nog even over denken.
Dit is mijn Volvo
Caspian blue, momentum, security line en intro line.
Zoals beloofd een voorstelronde
- teebee
- 7th Gear member
Welkom, mooie V40.
Gekocht bij vd Veen in Nijverdal?
Gekocht bij vd Veen in Nijverdal?
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !

Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208