Hallo,
Ik ben nieuw hier en vind het interessant met jullie ervaringen te delen over de nieuwe V60.
Ik heb de mijne een paar weken geleden besteld.
Hieronder de opties.
- V60 Momentum T5
- Birch light metallic
- Blond/ Charcoal City Weave interieur
- 18" 5 Y spaaks Black/Diamond cut velgen
- Business pack connect
- Zilverkleurige roofrails en chromen raamomlijsting
- Led mistlampen met bochtverlichting
- Full-LED Active High Beam koplampen met adaptieve bochtverlichting, koplampreinigingsinstallatie en extra hoge lichtopbrengst
- Extra getint glas achterportieren en bagageruimte
- Verwarmbare voorstoelen en verwarmbare Aquablade ruitenwisserbladen
- Elektrisch verstelbare bestuurderstoel met geheugen
- Park Assist Pilot met Park Assist voor
- Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels
- Smartphone integratie: Apple Carplay/Android Auto incl. extra USB-poort
- Audio Line / Premium Audio by Harman Kardon
- CD-speler in tunnelconsole
- Digital Audio Broadcasting - DAB+
- Verwarmbaar stuurwiel
- Elektrisch bedienbaar glazen panoramisch schuif- en kanteldak met elektrisch bedienbaar zonnescherm
- Verwarmbare voorruit
- Verlichtingspack 2
- Drive Mode Settings (ECO, Comfort, Dynamic en Individual)
- Diffusor achterbumper met dubbele eindpijpen
De kleur Birch light heeft ons zeer aangenaam verrast tijdens de proefrit (in een T6). Is typisch zo'n kleur die je op het eerste gezicht in de folder niet zo snel zou kiezen maar als je hem in het echt ziet... wow!!
We moeten wachten tot 1 december (voorlopige datum).
V60 Momentum T5 Birch light besteld
- Mac159
- 1st Gear member
Super keuze! Ik had dezelfde ervaring
Volvo V60 T5 Inscription / Birch Light / Maroon Audio Line | Intellisafe Pro Line | Business Pack Connect | Keyless Drive | Panorama dak | Visual Park Assist met Front fisheye view | verwarmbare voorruit
Volvo V40 D2 R-Design / Electric Silver
Volvo V40 D2 R-Design / Electric Silver
-
- 1st Gear member
Ik heb ook met een Birch Light een testrit gemaakt, een D3. Nog een foto voor de liefhebbers 
Mooi kleurtje inderdaad! Enkel in weinig velichting vond ik het wat tegenvallen. Maar het is zeker eens iets anders!

Mooi kleurtje inderdaad! Enkel in weinig velichting vond ik het wat tegenvallen. Maar het is zeker eens iets anders!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V60 T5 Momentum '19 - Bright Silver Metallic
-
- 1st Gear member
Dat maakt deze kleur ook zo interessant!
Ik heb hem een keer in een showroom zien staan met kunstlicht er op en daar leek hij haast wit!
De kleur lijkt zich dus aan te passen aan de hoeveelheid licht (en wat voor soort) erop valt. Wat mij betreft dus een hele spannende kleur
Ik heb hem een keer in een showroom zien staan met kunstlicht er op en daar leek hij haast wit!
De kleur lijkt zich dus aan te passen aan de hoeveelheid licht (en wat voor soort) erop valt. Wat mij betreft dus een hele spannende kleur

-
- 2nd Gear member
Wij hebben ook enorm getwijfeld over deze kleur en uiteindelijk toch gedaan. Qua opties komt die van ons redelijk de buurt met die van jou. Wel dezelfde velgen. Volgens de dealer bouw week 43 en levering week 45. Hopelijk niet snel daarna kunnen wij er zelf in gaan rijden.RobinV60 schreef: Hallo,
Ik ben nieuw hier en vind het interessant met jullie ervaringen te delen over de nieuwe V60.
Ik heb de mijne een paar weken geleden besteld.
Hieronder de opties.
- V60 Momentum T5
- Birch light metallic
- Blond/ Charcoal City Weave interieur
- 18" 5 Y spaaks Black/Diamond cut velgen
- Business pack connect
- Zilverkleurige roofrails en chromen raamomlijsting
- Led mistlampen met bochtverlichting
- Full-LED Active High Beam koplampen met adaptieve bochtverlichting, koplampreinigingsinstallatie en extra hoge lichtopbrengst
- Extra getint glas achterportieren en bagageruimte
- Verwarmbare voorstoelen en verwarmbare Aquablade ruitenwisserbladen
- Elektrisch verstelbare bestuurderstoel met geheugen
- Park Assist Pilot met Park Assist voor
- Automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels
- Smartphone integratie: Apple Carplay/Android Auto incl. extra USB-poort
- Audio Line / Premium Audio by Harman Kardon
- CD-speler in tunnelconsole
- Digital Audio Broadcasting - DAB+
- Verwarmbaar stuurwiel
- Elektrisch bedienbaar glazen panoramisch schuif- en kanteldak met elektrisch bedienbaar zonnescherm
- Verwarmbare voorruit
- Verlichtingspack 2
- Drive Mode Settings (ECO, Comfort, Dynamic en Individual)
- Diffusor achterbumper met dubbele eindpijpen
De kleur Birch light heeft ons zeer aangenaam verrast tijdens de proefrit (in een T6). Is typisch zo'n kleur die je op het eerste gezicht in de folder niet zo snel zou kiezen maar als je hem in het echt ziet... wow!!
We moeten wachten tot 1 december (voorlopige datum).
Huidig XC40 2025 B4 Aurora Silver, Black leder, blond hemel Panoramadak, Adaptive Cruise Control, BLIS, Camera's rondom, trekhaak en nog wat opties.
V60 B3 Inscription 2021, Fusion Red, Blond leder, Panoramadak, Scandinavian Line, Adaptive Cruise Control, BLIS, trekhaak en nog wat opties.
V60 T5 Momentum november 2018 - Birch Light Metalic, Lederen bekleding, Scandinavian Line, Adaptive Cruise Control, trekhaak en nog wat opties.
V60 B3 Inscription 2021, Fusion Red, Blond leder, Panoramadak, Scandinavian Line, Adaptive Cruise Control, BLIS, trekhaak en nog wat opties.
V60 T5 Momentum november 2018 - Birch Light Metalic, Lederen bekleding, Scandinavian Line, Adaptive Cruise Control, trekhaak en nog wat opties.
- teebee
- 7th Gear member
Idem, vind het 1 van de mooiste kleuren
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !

Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
- J33Bee
- 5th Gear member
Zonder uitlaat. De 1e die ik zo op de foto zie...Laurent1602 schreef: ↑30.09.2018 - 09:05 Ik heb ook met een Birch Light een testrit gemaakt, een D3. Nog een foto voor de liefhebbers
-
- 3rd Gear member
Niet zonder uitlaat, maar de D3 heeft maar 1 uitlaat aan de rechterkant als enige van het hele V60 gamma (om over extra kosten van afwijkend design te spreken).J33Bee schreef: ↑04.02.2022 - 13:43Zonder uitlaat. De 1e die ik zo op de foto zie...Laurent1602 schreef: ↑30.09.2018 - 09:05 Ik heb ook met een Birch Light een testrit gemaakt, een D3. Nog een foto voor de liefhebbers
Huidige: V60 B3 Plus Dark, MY24, Vapour Grey
Vorige: V60 D3, MY20 - V60 D2, MY17 - V40 D4, MY15- V40 D2, MY15
Vorige: V60 D3, MY20 - V60 D2, MY17 - V40 D4, MY15- V40 D2, MY15
- J33Bee
- 5th Gear member
Ah oke! Dacht even dat dit de allernieuwste V60 was. Is dit geen tijdelijk kenteken? Meen dat de komende modellen zonder uitlaat sierstukken komen namelijk, maar niet 100% zeker