Sinds een maand constateer ik dat de GearTronic van onze V70 erg bonkt bij het schakelen van D naar R en vis versa. Tot nu toe alleen nog geconstateerd na lange snelwegritten (lees >1.5uur).
Wanneer ik dan thuis kom, de bak in P zet om uit te stappen om het hek te openen en vervolgens weer in Drive schakel, (met voet op de rem natuurlijk) schokt de auto voorwaarts, net alsof ‘de vrijloop?’ niet helemaal vrijkomt.
Ditzelfde gebeurt daarna als ik dan van D naar R schakel om de auto in de carpoort te zetten.
Bij eerstvolgende onderhoud ook melden, maar wellicht dat jullie dit fenomeen herkennen en advies hebben.
Geartronic komt niet goed vrij?
- mauricenl
- 2nd Gear member
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 26.06.2008 - 17:13
- Locatie: Ruinen
Volvo V60 D6 R-Design MY2015 179.000km(07-2019) 290.000Km and counting
Volvo V70 D4 Ocean Race 2012 (MY2013) 182.000km(11-2017); 251.000Km (07-2019)
Volvo V70 D5 bouwjaar 2008 (MY2008) - 210.000km => 320.000km
Volvo V70 D5 bouwjaar 2002 - 194.000km 306.000km
Volvo V40 1.8 bouwjaar 1996 - 205.000km
Volvo 850 Estate 2.5 bouwjaar 1995 510.000km
Volvo V70 D4 Ocean Race 2012 (MY2013) 182.000km(11-2017); 251.000Km (07-2019)
Volvo V70 D5 bouwjaar 2008 (MY2008) - 210.000km => 320.000km
Volvo V70 D5 bouwjaar 2002 - 194.000km 306.000km
Volvo V40 1.8 bouwjaar 1996 - 205.000km
Volvo 850 Estate 2.5 bouwjaar 1995 510.000km
- Gouwe
- 7th Gear member
- Berichten: 6283
- Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44
ik zou even contact opnemen met Gery Slot (GS powerflush). Wat jij aangeeft is in ieder geval niet OK en moet je niet onnodig lang mee wachten.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21034
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Broekhuis kan hem ook Flushen, wellicht Hoogeveen maar Groningen kan het zeker.mauricenl schreef: Sinds een maand constateer ik dat de GearTronic van onze V70 erg bonkt bij het schakelen van D naar R en vis versa. Tot nu toe alleen nog geconstateerd na lange snelwegritten (lees >1.5uur).
Wanneer ik dan thuis kom, de bak in P zet om uit te stappen om het hek te openen en vervolgens weer in Drive schakel, (met voet op de rem natuurlijk) schokt de auto voorwaarts, net alsof ‘de vrijloop?’ niet helemaal vrijkomt.
Ditzelfde gebeurt daarna als ik dan van D naar R schakel om de auto in de carpoort te zetten.
Bij eerstvolgende onderhoud ook melden, maar wellicht dat jullie dit fenomeen herkennen en advies hebben.
Er gaat een busje reiniger in en dan gaat alle olie er af en komt er nieuwe Mobil atf olie weer in, dat heeft bij al mijn 6GT een positief effect gehad!
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- JosW
- 5th Gear member
- Berichten: 2341
- Lid geworden op: 19.04.2006 - 20:44
- Locatie: Hengelo
De reacties op de vraag van TS suggereren dat een flush de oplossing is. Zou zomaar kunnen maar ik zou persoonlijk eerst een diagnose willen.
ex 240 sedan, ex 240 station Polar, ex V70 classic, ex V70 D Fasttech, ex V70 2.4D Volvotune, nu 2.0 T4 Polar+, Automaat. 2016.
-
- 4th Gear member
- Berichten: 721
- Lid geworden op: 28.09.2015 - 00:48
Kan ook het brein zijn, dan helpt een flush niks maar heb je toch wat is het 275 ofzo voor niks betaald. Bij mij zag je het motorblok echt flink op en neer gaan. Er werd toen door meerdere personen gezegd van dat moeten wel de motorsteunen zijn. Was het dus niet.
Laatst gewijzigd door Sander02 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
XC70 2.5T 11-2003
V50 1.8 2005
V50 1.8 2005
- Gouwe
- 7th Gear member
- Berichten: 6283
- Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44
Vandaar ook dat ik zeg dat TS het beste even een specialist kan bellen....JosW schreef: De reacties op de vraag van TS suggereren dat een flush de oplossing is. Zou zomaar kunnen maar ik zou persoonlijk eerst een diagnose willen.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
- mauricenl
- 2nd Gear member
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 26.06.2008 - 17:13
- Locatie: Ruinen
Maandag maar eens wat rondbellen, voordat het echt kapot gaat.
Volvo V60 D6 R-Design MY2015 179.000km(07-2019) 290.000Km and counting
Volvo V70 D4 Ocean Race 2012 (MY2013) 182.000km(11-2017); 251.000Km (07-2019)
Volvo V70 D5 bouwjaar 2008 (MY2008) - 210.000km => 320.000km
Volvo V70 D5 bouwjaar 2002 - 194.000km 306.000km
Volvo V40 1.8 bouwjaar 1996 - 205.000km
Volvo 850 Estate 2.5 bouwjaar 1995 510.000km
Volvo V70 D4 Ocean Race 2012 (MY2013) 182.000km(11-2017); 251.000Km (07-2019)
Volvo V70 D5 bouwjaar 2008 (MY2008) - 210.000km => 320.000km
Volvo V70 D5 bouwjaar 2002 - 194.000km 306.000km
Volvo V40 1.8 bouwjaar 1996 - 205.000km
Volvo 850 Estate 2.5 bouwjaar 1995 510.000km
- mauricenl
- 2nd Gear member
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 26.06.2008 - 17:13
- Locatie: Ruinen
Contact gehad met Volvo dealer en met GS Powerflush, beide denkrn aan (sterk) vervuilde ATF olie.
Tja nu de vraag, ga ik Powrflushen of een normale spoeling.
Heeft iemand aanbevelingen voor Poweflush in het Moorden nan het land?
Tja nu de vraag, ga ik Powrflushen of een normale spoeling.
Heeft iemand aanbevelingen voor Poweflush in het Moorden nan het land?
Volvo V60 D6 R-Design MY2015 179.000km(07-2019) 290.000Km and counting
Volvo V70 D4 Ocean Race 2012 (MY2013) 182.000km(11-2017); 251.000Km (07-2019)
Volvo V70 D5 bouwjaar 2008 (MY2008) - 210.000km => 320.000km
Volvo V70 D5 bouwjaar 2002 - 194.000km 306.000km
Volvo V40 1.8 bouwjaar 1996 - 205.000km
Volvo 850 Estate 2.5 bouwjaar 1995 510.000km
Volvo V70 D4 Ocean Race 2012 (MY2013) 182.000km(11-2017); 251.000Km (07-2019)
Volvo V70 D5 bouwjaar 2008 (MY2008) - 210.000km => 320.000km
Volvo V70 D5 bouwjaar 2002 - 194.000km 306.000km
Volvo V40 1.8 bouwjaar 1996 - 205.000km
Volvo 850 Estate 2.5 bouwjaar 1995 510.000km
- Lexus76
- 3rd Gear member
- Berichten: 367
- Lid geworden op: 12.09.2012 - 09:17
Ik heb mijn vorige XC70 laten powerflushen door Broekhuis Groningen. Jaar of 5 geleden. Mijn huidige XC70 door Gery Slot in Uden. Over beide zeer te spreken. Maar in het vervolg ga ik wel weer naar Gery Slot. Ik vind het fijner dat je er gewoon bij mag staan en ondertussen uitleg krijgt. Daarna testritje. Veel persoonlijker. Daar hou ik van. Dat alleen is mij het stukje rijden al waard. Broekhuis was gewoon brengen/halen. Resultaat beide goed. Ik geloof wel dat Gery Slot goedkoper was, maar dat verschil was ik ook al weer kwijt door de rit.
Viano 3.0 Cdi '06
XC70 D5 '11 Summum, Black, 19" Erakir, Driver support line, Professional line, Security line, Summum plus line
XC70 D5 '11 Summum, Black, 19" Erakir, Driver support line, Professional line, Security line, Summum plus line
- Chris 56
- 2nd Gear member
- Berichten: 245
- Lid geworden op: 17.02.2011 - 19:54
- Locatie: Hillegom
Ook ik ben kort geleden ( ruime maand) bij Gery Slot ( GS Powerflush) in Uden geweest.
En... zeer enthousiast weer thuisgekomen.
De bak ( GT6) schakelt weer boterzacht gewoon.
Het hele verhaal over mijn GT6 kan je hier lezen: viewtopic.php?t=79392&page=fst_unread&highlight=gt6
Bij Gery kan je ook aangeven welke olie je wilt.
Daar is hier op het forum al heel veel over geschreven, en zelf had ik de voorkeur voor de originele olie die Volvo ook gebruikt.
Dat is Mobil 3309 .
Was geen probleem voor Gery, het maakt hem niet uit welke olie, en ook alles 1 prijs... geen gezever over meerprijzen voor originele olieen dus.
En of hij nou 15, of 18 of 20 liter gebruikt voor de hele flush, dat maakt hem ook niet uit.
Hij neemt ook alle tijd voor de flush, geen afgeraffel van een programmaatje dus... geeft een solide indruk.
Duidelijk dat hij echt weet waar hij over praat en wat ie doet.
Tja, t'is even rijden, maar dat had ik er na veel info van het forum en eigen onderzoek wel voor over...
En dat klopte allemaal....
Zo.. is dat reclame maken?? sorry dan maar....
Chris
En... zeer enthousiast weer thuisgekomen.
De bak ( GT6) schakelt weer boterzacht gewoon.
Het hele verhaal over mijn GT6 kan je hier lezen: viewtopic.php?t=79392&page=fst_unread&highlight=gt6
Bij Gery kan je ook aangeven welke olie je wilt.
Daar is hier op het forum al heel veel over geschreven, en zelf had ik de voorkeur voor de originele olie die Volvo ook gebruikt.
Dat is Mobil 3309 .
Was geen probleem voor Gery, het maakt hem niet uit welke olie, en ook alles 1 prijs... geen gezever over meerprijzen voor originele olieen dus.
En of hij nou 15, of 18 of 20 liter gebruikt voor de hele flush, dat maakt hem ook niet uit.
Hij neemt ook alle tijd voor de flush, geen afgeraffel van een programmaatje dus... geeft een solide indruk.
Duidelijk dat hij echt weet waar hij over praat en wat ie doet.
Tja, t'is even rijden, maar dat had ik er na veel info van het forum en eigen onderzoek wel voor over...
En dat klopte allemaal....
Zo.. is dat reclame maken?? sorry dan maar....
Chris
Laatst gewijzigd door Chris 56 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V70 2.5T Summum met Driver support line, 260Pk, 380Nm GT6 Caspian Blue Pearl MY 2010
S40 2.4 Momentum sport ed. 170 Pk, 240 Nm. MY 2005
Mitsubishi Galant GLS2.0 175Pk 1999
Mitsubishi Galant GTI 2.0 190Pk 1993
Mitsubishi Galant EXE 2.0 150Pk 1987
Mitsubishi Galant GL 2.0 110PKk1983
Mitsubishi Galant Sigma 2.0 90Pk 1979
Datsun Bluebird 1800 BJ ??
Datsun Cherry 1200 GL BJ ??
Datsun Cherry A100 GL BJ ??
Simca 1000 Rally 1 BJ1970 (Wrecked)
S40 2.4 Momentum sport ed. 170 Pk, 240 Nm. MY 2005
Mitsubishi Galant GLS2.0 175Pk 1999
Mitsubishi Galant GTI 2.0 190Pk 1993
Mitsubishi Galant EXE 2.0 150Pk 1987
Mitsubishi Galant GL 2.0 110PKk1983
Mitsubishi Galant Sigma 2.0 90Pk 1979
Datsun Bluebird 1800 BJ ??
Datsun Cherry 1200 GL BJ ??
Datsun Cherry A100 GL BJ ??
Simca 1000 Rally 1 BJ1970 (Wrecked)
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21034
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Broekhuis Groningen doet het zeker, met apparatuur gekocht bij Gery Slot.mauricenl schreef: Contact gehad met Volvo dealer en met GS Powerflush, beide denkrn aan (sterk) vervuilde ATF olie.
Tja nu de vraag, ga ik Powrflushen of een normale spoeling.
Heeft iemand aanbevelingen voor Poweflush in het Moorden nan het land?
In beide gevallen mag je meekijken is erg leuk om te zien welke olie er uit komt en wat er weer ingaat.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- Gouwe
- 7th Gear member
- Berichten: 6283
- Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44
Voor mij is het de keuze tussen de generieke huisarts (Broekhuis) en de specialist (GS). Ik voor mijzelf vind het een specialisten klus. Bij Broekhuis werken / werkten ze standaard met BG olie en ik heb het daarna door GS laten doen met Mobil. Staan ook hele verhalen over de oliën op het forum hier
.

Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
- mauricenl
- 2nd Gear member
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 26.06.2008 - 17:13
- Locatie: Ruinen
Volgende week woensdag staat onze Ocean aan de pomp bij Gery.
Volvo V60 D6 R-Design MY2015 179.000km(07-2019) 290.000Km and counting
Volvo V70 D4 Ocean Race 2012 (MY2013) 182.000km(11-2017); 251.000Km (07-2019)
Volvo V70 D5 bouwjaar 2008 (MY2008) - 210.000km => 320.000km
Volvo V70 D5 bouwjaar 2002 - 194.000km 306.000km
Volvo V40 1.8 bouwjaar 1996 - 205.000km
Volvo 850 Estate 2.5 bouwjaar 1995 510.000km
Volvo V70 D4 Ocean Race 2012 (MY2013) 182.000km(11-2017); 251.000Km (07-2019)
Volvo V70 D5 bouwjaar 2008 (MY2008) - 210.000km => 320.000km
Volvo V70 D5 bouwjaar 2002 - 194.000km 306.000km
Volvo V40 1.8 bouwjaar 1996 - 205.000km
Volvo 850 Estate 2.5 bouwjaar 1995 510.000km
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21034
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Juist andersom, Broekhuis werkt met voorgeschreven minerale olie van Mobil en Dhr Slot werkt juist op aanvraag met met Mobil, hij is zelf voorstander van de synthetisch BG olie.Gouwe schreef: Bij Broekhuis werken / werkten ze standaard met BG olie en ik heb het daarna door GS laten doen met Mobil. Staan ook hele verhalen over de oliën op het forum hier.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- Gouwe
- 7th Gear member
- Berichten: 6283
- Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44
Tom, bij "mijn" vestiging van Broekhuis werk(t)en ze 2 jaar geleden met BG, ik heb het hem er zelf in zien kieperen..... En als ik mij niet vergis werkt Gery nu als je niets vraagt met Kroon olie en gebruikt hij alleen van BG nog de reiniger.diesel01 schreef:Juist andersom, Broekhuis werkt met voorgeschreven minerale olie van Mobil en Dhr Slot werkt juist op aanvraag met met Mobil, hij is zelf voorstander van de synthetisch BG olie.Gouwe schreef: Bij Broekhuis werken / werkten ze standaard met BG olie en ik heb het daarna door GS laten doen met Mobil. Staan ook hele verhalen over de oliën op het forum hier.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
- Gouwe
- 7th Gear member
- Berichten: 6283
- Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44
Ik ben benieuwd naar jou ervaringen, maar dat komt vast goed. Geniet vooral van de terugreis.mauricenl schreef: Volgende week woensdag staat onze Ocean aan de pomp bij Gery.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21034
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Ah oke, in Groningen deden ze het anders maar daar is ook een hoop veranderd........Gouwe schreef:Tom, bij "mijn" vestiging van Broekhuis werk(t)en ze 2 jaar geleden met BG, ik heb het hem er zelf in zien kieperen..... En als ik mij niet vergis werkt Gery nu als je niets vraagt met Kroon olie en gebruikt hij alleen van BG nog de reiniger.diesel01 schreef:Juist andersom, Broekhuis werkt met voorgeschreven minerale olie van Mobil en Dhr Slot werkt juist op aanvraag met met Mobil, hij is zelf voorstander van de synthetisch BG olie.Gouwe schreef: Bij Broekhuis werken / werkten ze standaard met BG olie en ik heb het daarna door GS laten doen met Mobil. Staan ook hele verhalen over de oliën op het forum hier.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- Carfreak
- 7th Gear member
- Berichten: 5224
- Lid geworden op: 03.11.2007 - 17:26
- Locatie: Twente
Waarschijnlijk de eerste flush nu bij 225k. Dan is het ook de hoogste tijd. Dit ga je zeker merken.
Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
- mauricenl
- 2nd Gear member
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 26.06.2008 - 17:13
- Locatie: Ruinen
Vandaag heeft de V70 aan de dialyse gestaan bij Gery.
Wat een WOUW effect!
Auto trekt weer lekker en heel soepele overgang zonden bonken.
Olie was ook echt zwarter dan Cola. Volgens Gery wellicht nog de eerste originele olie.
Gery vertelde wel dat ik het ook waarschijnlijk in het verbruik zou merken, en dan geeft de BC na 150km rijden ineens aan dat je 1:19 hebt gereden
Me so happy
Wat een WOUW effect!
Auto trekt weer lekker en heel soepele overgang zonden bonken.
Olie was ook echt zwarter dan Cola. Volgens Gery wellicht nog de eerste originele olie.
Gery vertelde wel dat ik het ook waarschijnlijk in het verbruik zou merken, en dan geeft de BC na 150km rijden ineens aan dat je 1:19 hebt gereden

Me so happy
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo V60 D6 R-Design MY2015 179.000km(07-2019) 290.000Km and counting
Volvo V70 D4 Ocean Race 2012 (MY2013) 182.000km(11-2017); 251.000Km (07-2019)
Volvo V70 D5 bouwjaar 2008 (MY2008) - 210.000km => 320.000km
Volvo V70 D5 bouwjaar 2002 - 194.000km 306.000km
Volvo V40 1.8 bouwjaar 1996 - 205.000km
Volvo 850 Estate 2.5 bouwjaar 1995 510.000km
Volvo V70 D4 Ocean Race 2012 (MY2013) 182.000km(11-2017); 251.000Km (07-2019)
Volvo V70 D5 bouwjaar 2008 (MY2008) - 210.000km => 320.000km
Volvo V70 D5 bouwjaar 2002 - 194.000km 306.000km
Volvo V40 1.8 bouwjaar 1996 - 205.000km
Volvo 850 Estate 2.5 bouwjaar 1995 510.000km