Hallo forum leden,
Mijn naam is Jeroen en ik heb sinds juni een Volvo V60 D2 van 2013. Na jaren Saab te hebben gereden een nieuwe uitdaging.
Nu zat er bij de koop een vaste trekhaak onder met een 13 polige stekkerdoos. Helaas zit er geen spanning op deze doos.
Vandaag alles nagemeten, op het verdeelkastje in de kofferbak zitten voor deze stekkerdoos twee zekeringen een 40 en 15 amp. zekering. Beiden waren OK. Op deze zekeringen zat ook spanning. Alles is origineel Volvo, dus geen habbibabbi spul.
Nu mijn vragen:
Moet de stekkerdoos ingeregeld worden op de boordcomputer?
Zit er voor de verdeeldoos onder de kofferbakplaat nog een andere zekering?
Wordt dit inregelen van de boordcomputer gedaan door een VIDA DICE apparaat en is dit eenvoudig zelf te doen? (zit namelijk te denken om zo'n apparaat aan te schaffen)
Ik hoor graag van jullie!
Jeroen
Saab 9-5
Landrover
Saab 9-3
electronica trekhaak Volvo V60
-
- 6th Gear member
Ja
Ja. Kijk in de handleiding waar de overige zekeringen in het doosje voor dienen. Als die het ook niet doen weet je genoeg.
Ja, maar niet gemakkelijk zelf te doen. Je hebt connectie met Volvo nodig voor de juiste software. Habbibabbi Vida/Dice doet in de basis alleen uitlezen.
Ja. Kijk in de handleiding waar de overige zekeringen in het doosje voor dienen. Als die het ook niet doen weet je genoeg.
Ja, maar niet gemakkelijk zelf te doen. Je hebt connectie met Volvo nodig voor de juiste software. Habbibabbi Vida/Dice doet in de basis alleen uitlezen.