MOET IN DE PLAATS VAN:
Ik vertik het om 440 ex BTW te betalen. Rubbers kosten 5 tientjes van Bilstein, en is klus van een uur als je een brug hebt. Voor beide kanten.
Heeft iemand een press tool te leen?
...
@kuupertie dat is een nette prijs. Beide kanten?? Met rubbers? Dan is het zéér netjes.kuupertie schreef: Mijne net toevallig laten doen, was APK afkeur. Ik was 175 euro kwijt.
Als ik er zuinig mee ben, en goed de draad smeer... Of eens samen, voor een kratje van het een of ander?Jelmer de Jong schreef: Heb ik.
Wiel voor wiel is inderdaad kansloos.B3rnard schreef: Neen, wilde dat per kant doen. Omhoog, assteun onder het krikpunt, en dan de garage krik onder de ophanging om de arm gecontroleerd net laag genoeg te laten zakken. Kansloos?
Ik ben nogal een McGyver. Volgens mij kan dit bijna met 2 grote heavy duty lijmklemmen. (Inpersen. Uit lukt altijd).
Nieuwe bus recht voor/op het gat vd arm, links en rechts de klem erop en rustig aandraaien.
Maar als het makkelijk was zou iedereen het wel doen.
Die moet je wel los halen als de spanning er af is, dus met beide wielen in de lucht of op de grond.amigob schreef: > De stabilisatorstang zorgt er voor dat er teveel spanning op het vrijhangende deel blijft
Stabilisatie stang is met 1 schroef los te koppelen. Zie het probleem niet
@kuupertie dat is een nette prijs. Beide kanten?? Met rubbers? Dan is het zéér netjes.
Niham Den Haag vervangt gelijk de arm.
WAAR liet je dit doen? Ommen?