Ik zit met een probleem en weet niet meer hoe ik het op kan lossen..
De eerste gegevens: Ik heb een Volvo v50 R-design 2.0 uit 2009.. Ik ben zelf totaal niet handig met auto’s maar zelf 3 volvo dealers kunnen mij hier niet mee helpen..
Het volgende is het geval:
Ik rij 2x per week met een trailer.. Nu is het geval dat alle verlichting het doet behalve de achterlichten.. De trailer heeft achter een andere auto wel alle verlichting! Nou heb ik laatst een andere trailer erachter gehangen en daar deed alleen de linker achterlicht, zijlicht en binnenverlichting het niet maar de rechterkant dan weer wel...
Nu lijkt het mij dus dat er niet voldoende voeding naar de contactdoos gaat.. Ik heb al bij de zekeringen gekeken.. Daar zat een 20A (was niet kapot) in wat 40A moest zijn dus toch de 40A erin te zetten om het in orginele staat terug te brengen..
M’n oude buurman (werkt als monteur bij volvo dealer) gecontacteerd deze zegt dat er geen relais in zit zoals bij V40 die afgesteld kan worden.. Ook beweren alle 3 de dealers dat er geen software in geplaatst hoeft te worden aangezien het geen orginele trekhaak is..
Ik ben inmiddels ten einde raad en in staat om de auto te verkopen aangezien ik niet 2x in de week met gevarenlichten kan blijven rijden!