Raamlijsten v40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
MrBadaboem
1st Gear member

Goedendag mede-volvoliefhebbers,

Ik ben nu bijna een jaar in bezit van mijn eerste auto (2017 v40) en enorm tevreden, wat een fijne auto’s! Een ding wat mij echter een doorn in het oog is zijn de raamlijsten, dit zijn gewoon de standaard rubberen lijsten. Nu weet ik dat ze ook in hoogglans zwart en rvs(look) geleverd zijn. Weet iemand hier of het mogelijk is om dat te retrofitten en tegen welke kosten? Tevens wil ik mijn r-design diffussor later wrappen in datzelfde hoogglans zwart, ik ben benieuwd naar de prijs daarvan en eventueel goede ervaringen van mede forumleden. Alvast bedankt!
V40 2.0 D2 Nordic+ MY2017 (r-design achterbumper&wielen)
V40Carbon
1st Gear member

Hey! Wellicht kan Wrap Destination in Hoofddorp iets voor je betekenen.. Hij heeft bij mijn auto ook het één en ander gedaan. Als de grill wrappen en het schilderen van de remklauwen. Hij heeft ook meerdere forumleden als klant gehad en ben erg te spreken over hem!
Volvo XC40 Recharge Pure Electric Ultimate MY23 - Sage Green
vankol
4th Gear member

MrBadaboem schreef: Goedendag mede-volvoliefhebbers,

Ik ben nu bijna een jaar in bezit van mijn eerste auto (2017 v40) en enorm tevreden, wat een fijne auto’s! Een ding wat mij echter een doorn in het oog is zijn de raamlijsten, dit zijn gewoon de standaard rubberen lijsten. Nu weet ik dat ze ook in hoogglans zwart en rvs(look) geleverd zijn. Weet iemand hier of het mogelijk is om dat te retrofitten en tegen welke kosten? Tevens wil ik mijn r-design diffussor later wrappen in datzelfde hoogglans zwart, ik ben benieuwd naar de prijs daarvan en eventueel goede ervaringen van mede forumleden. Alvast bedankt!
Ik heb deze besteld voor mijn S60 uit hoogwaardig gepolijst RVS volledig op maat plug en play.

Hier de link voor de V40 versie

http://nl.aliexpress.com/item/2014-2016 ... 56734bc380
VOLVO S60 D3 2011 GT V40 T2 Nordic+ 2016
MrBadaboem
1st Gear member

V40Carbon schreef: Hey! Wellicht kan Wrap Destination in Hoofddorp iets voor je betekenen.. Hij heeft bij mijn auto ook het één en ander gedaan. Als de grill wrappen en het schilderen van de remklauwen. Hij heeft ook meerdere forumleden als klant gehad en ben erg te spreken over hem!
Dank u! Ziet er uit als een nette shop, mochten er mensen zijn met suggesties meer in de buurt van gelderland is dat uiteraard ook welkom!
MrBadaboem
1st Gear member

vankol schreef:
MrBadaboem schreef: Goedendag mede-volvoliefhebbers,

Ik heb deze besteld voor mijn S60 uit hoogwaardig gepolijst RVS volledig op maat plug en play.

Hier de link voor de V40 versie

http://nl.aliexpress.com/item/2014-2016 ... 56734bc380
Is er een detail van hoe dat er op de s60 uitziet? Ben benieuwd!
Plaats reactie

Terug naar “V40”