Pagina 1 van 1

sidemarkers installeren fase 1 HELP

Geplaatst: 29.09.2006 - 16:46
door xjr1300
Ik heb bij Europa tuning 4 sidemarkers bestelt en ontvangen.

De oude sidemarker eruit en de nieuwe erin MAAR

De nieuwe heeft twee losse draden en de oude zit aan een niet uitelkaar te halen stekkertje. De enige oplossing die ik kan bedenken is de oude sidemarker voor het stekkertje afknippen en de nieuwe middels een kroonsteentje erop zetten.

Dit is heel amateuristisch maar zie geen andere oplossing.


P.s. de draden van de oude en nieuwe sidemarker zij gegeoten dus uitelkaar halen is ook geen optie.



Wie heeft er een antwoord?

Marc

Geplaatst: 29.09.2006 - 18:53
door snorremans
Ik zou gaan voor solderen van de draden en een krimpkous erover ipv een kroonsteen dit geeft alleen maar problemen, achter de bumper blijft alles langer nat en vies.

Geplaatst: 30.09.2006 - 20:45
door corhog
Ik heb smeltsokjes gebruikt , even aanknijpen met amp-tang,aansteker erbij en klaar.Bdw.tijdens vervangen kwam ik er achter dat er twee alleen getwist waren met een tapetje eromheen. FOUT!

Geplaatst: 30.09.2006 - 20:59
door Hans
Mijn originele Volvo side markertjes werden MET stekker geleverd. Maar ik zou de jouwe ff netjes solderen. Veel vocht hoor daarachter, dus goed waterdicht maken.

Geplaatst: 30.09.2006 - 21:32
door corhog
Zie het verschil tussen orgineel en immitatie,alleen zijn volgens mij de witte fase 1 markers niet orgineel Volvo verkrijgbaar.
dus het word weer hobbyen.

Geplaatst: 30.09.2006 - 22:11
door Pilder
Ik heb de mijne rechtsvoor op de Autobahn verloren.
Ik reed een stukje 212 km/u met mijn 1.8 en daar kon ie niet tegen.

Ik heb hem vervangen voor een orginele oranje van volvo en moest
het stekkertje er ook afknippen, kroonsteentje ertussen, stukje tape eromheen,
en erin drukken en hij doet het weer jaren.

Geplaatst: 30.09.2006 - 23:46
door laheije
Pilder schreef:Ik heb de mijne rechtsvoor op de Autobahn verloren.
Ik reed een stukje 212 km/u met mijn 1.8 en daar kon ie niet tegen.

Ik heb hem vervangen voor een orginele oranje van volvo en moest
het stekkertje er ook afknippen, kroonsteentje ertussen, stukje tape eromheen,
en erin drukken en hij doet het weer jaren.
212 met een 1.8 nou dat is hard zeg, loopt mijn kreng dat dan ook?
Moet ik eens gaan proberen.