Is dit vergeten of …. Een optie?
Wel een lelijk gat zo

gtest schreef: Ik stel vast dat er aan de rechterkant geen kleerhanger is (wel een gat), links (bestuurderskant) zit het hangertje er wel in (zie foto).
Is dit vergeten of …. Een optie?
Wel een lelijk gat zo![]()
ombouwen en het past wel...enne er bestaat GEEN kleerhanger voor de rechterkant ...vraag maar na....gtest schreef: Ergste is dat de linker NIET past in de rechter, zo is moeder-de-vrouw hier heel pissed
Toch effe via dealer informeren...
Volvoduck schreef:ombouwen en het past wel...enne er bestaat GEEN kleerhanger voor de rechterkant ...vraag maar na....gtest schreef: Ergste is dat de linker NIET past in de rechter, zo is moeder-de-vrouw hier heel pissed
Toch effe via dealer informeren...
Yep, idem bij mij.diesel01 schreef: Klopt en bij mijn V90 moest dat plastic ding er uit en daar kwam het bagagerek in vast.
Was allemaal niet heel duidelijk met een dealer die alleen het bagage rek en kofferbak set over de balie schoof en daarna graag de pinpas vroeg om te betalen.
Even vriend Google erbij en het was mij duidelijk.
Volgens mij staat erop iedere verpakking van accessoires een linkje naar de gedetailleerde inbouwinstructies.... toch?diesel01 schreef: Klopt en bij mijn V90 moest dat plastic ding er uit en daar kwam het bagagerek in vast.
Was allemaal niet heel duidelijk met een dealer die alleen het bagage rek en kofferbak set over de balie schoof en daarna graag de pinpas vroeg om te betalen.
Er zat een half instructieboekje bij die alleen liet zien het erin geschoven moest worden, men had het helemaal niet over demontage van dat plastic cover.mga1600 schreef:Volgens mij staat erop iedere verpakking van accessoires een linkje naar de gedetailleerde inbouwinstructies.... toch?diesel01 schreef: Klopt en bij mijn V90 moest dat plastic ding er uit en daar kwam het bagagerek in vast.
Nou op mijn verpakking nada noppes ....mga1600 schreef:Volgens mij staat erop iedere verpakking van accessoires een linkje naar de gedetailleerde inbouwinstructies.... toch?diesel01 schreef: Klopt en bij mijn V90 moest dat plastic ding er uit en daar kwam het bagagerek in vast.
Universeel voor alle nieuwe modellen? Of alleen voor de xc40?gtest schreef: Woendag rechter kleerhanger besteld, donderdag binnen en vrijdag geplaatst....nog geen 6€ !
TOP (maar moest standaard zijn !)
(sorry bovenste foto staat op zn kop)
En ja Volvoduck het bestaat wel.
Het standaard haakje aan de stijl was blijkbaar niet voldoende voor je......?gtest schreef: Woensdag rechter kleerhanger besteld, donderdag binnen en vrijdag geplaatst....nog geen 6€ !
TOP (maar moest standaard zijn !)
(sorry bovenste foto staat op zn kop)
En ja Volvoduck het bestaat wel.
.