De meester aan het werk....
Een dag gezellig samen stevig poetsen (en er gelijk veel van leren) heeft een schitterend resultaat opgeleverd.
Als een verse konijnenkeuktel in de maneschijn ..... GLANS !
Bedankt Leon, topresultaat!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Hij was al mooi toen’ie nog in de showroom stond maar nu moet je zelfs op een sombere donkere dag als vandaag nog een zonnebril op . Mooi hoor!
Ooit: Een kale 440 1.7 DL uit 1989, een flink aangeklede V40 2.0 uit 1996
V70 D4 GT Nordic+ met een aantal leuke dingetjes uit 2015 zie hier
Een rode V90 T4 Business Sportuit 2019
Huidig: XC60 Essential Fusion Red
Je kunt beter een optimist zijn die ongelijk heeft dan een pessimist die gelijk krijgt.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Door wat drukte nog geen tijd gehad om een verhaaltje te posten maar bij deze mijn stukje.....
Ten eerste wat is de nieuwe V60 toch een prachtige verschijning! Meer dan geslaagd model en zeker in de configuratie van @teebee!
Het allerleukste van mijn hobby is dat ik met eigenlijk alleen gepassioneerde mensen werk, anders laat je zo'n behandeling niet snel doen. ook bij teebee deze gezamenlijke interesse!
Afijn omdat het hier om een eigenlijk zo goed als nieuwe V60 gaat was de vaak noodzakelijke correctie stap niet nodig.
Er waren een paar kleine plekjes op het dak en motorkap die we gecorrigeerd hebben en daarna lekker alleen fijn en heel fijn polijsten.
En ja, dan zie je toch weer meer glans en diepte in een lak komen, zalig!
Hierna de CQuartz uk erop en afgetopt met reload en er rijdt weer een nekkedraaiert over lands wegen.
Het was een leuke dag!
Met dank aan de mooie woorden van de diverse forumleden!
Afijn nog een paar plaatjes bij de praatjes...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Millimetervreter. op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Werk maakt soms meer kapot, dan drank goed kan maken
Lakfluisteraar.
V60 PIH MY2016, Onyx black, R-design, Hybrid Technology Line, Intellisafe Proline, DAB+,getint glas, zilverkleurig roofrails, side scuffs
Leon, zo is het; een gezellige productieve dag met een prachtig resultaat
Leuk zo samen een interesse te delen door doen.
Hier in het noorden hebben de fysiotherapeuten het sinds vrijdag aanzienlijk drukker gekregen.
Het aantal mensen met nekklachten is op misterieuze wijze opeens toegenomen .........
Uiteraard ga ik al je adviezen en tips omzetten in praktijk zodat ik hem mooi kan bijhouden.
Voor eenieder hier die zn Volvo ècht mooi wil hebben en houden.....
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208