Begin volgend jaar wil ik ook gaan kijken naar andere velgen. Momenteel zitten er Ursa velgen op en deze wil ik gaan vervangen Nebula's of Eudora's.
Naast de meest uitgebreide CFE wil ik ook de meest uitgebreide iMIV. Ik wil de mogelijkheid tot een achter camera maar ik wil ook iets multimedia kunnen afsluiten op het schermpje van de navigatie. Ik ben nog opzoek naar een speler die ik op de AV ingang van de iMIV kan aansluiten.
Ik irriteer mij ook nog aan de strips aan de binnenkant van het voorraam, het stof laat los. Ik zoek nog naar een oplossing hoe dit weer netjes gemaakt kan worden. Ik zat zelf te denken aan de strip los te halen en opnieuw te bekleden. De uitdaging is alleen hoe haal ik dit los i.c.m. het dashboard.. Als iemand nog tips heeft, graag!
Verder staan er op mijn wensen lijstje nog een bescheiden kofferbak spoiler, getinte ramen, led kenteken verlichting, nieuwe koplampen. Ik wil de HU 650 ooit vervangen voor een 850 met de benodigde speakers. Eventueel nog wat steuntjes en stripjes vervangen waar gebruiker schade op zit zoals de deurgrepen, bakje in dashboard enz.. Zonnescherm achterraam, verzilverde teller ringen, Misschien ook nog wel elektrisch verstelbare stoelen en automatisch inklapbare spiegels.
Hoe is jullie verbruik? Ik rij gemiddeld 1 op 10. Het kleine stukje naar mijn werk met veel optrekken en stoppen rij ik gemiddeld 1 op 6. Hij is in combinatie met de belasting en redelijk hoge verzekering (weinig jaren) best prijzig. Ik probeer hem rustig te houden door zo min mogelijk boven de 2000 toeren uit te komen.