Informatie display

Plaats reactie
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 7737
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Welke info en handelingen kan je vinden/maken via de knop ‘auto status’? (Benzine uitvoering)
De knop geeft de volgende opties
- Berichten
- Status
- TPMS
- Servive
Berichten geeft evt berichten weer welke de auto de berijder aanbiedt
Status geeft het oliepeil aan
TPMS geeft bandenspanning weer en mogelijkheid tot kalibreren
Service geeft verder geen keuzemogelijkheden.

Er wordt bij Service aangegeven dat gebruik moet worden gemaakt van ‘externe diagnose’ zodat een Volvo monteur de autogegevens op afstand kan uitlezen. Daarvoor moet contact worden opgenomen met de dealer.
In de handleiding staat dat er ipv Service een optie ‘Afspraken’ beschikbaar zou zijn. Waarbij de mogelijkheid aanwezig is om een afspraak in te plannen bij de dealer en/of de autogegevens verzonden kunnen worden (via internet).

Hiervoor is tevens de app ‘Volvo ID’ nodig welke in de auto moet zijn geïnstalleerd en het ID moet gekoppeld zijn aan de auto (dit is het geval).

Is deze optie in NL niet beschikbaar? Of is dit op een andere manier in te stellen? Zijn er nog andere zaken bij Status te controleren? Is de check welke in het bestuurdersdisplay verschijnt na het starten van de auto op het middendisplay te reproduceren?
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 7737
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Geen van de huidige rijders suggesties?
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
VRS
2nd Gear member
Berichten: 107
Lid geworden op: 06.09.2018 - 15:40

Zo ver ben ik nog niet...
2019 V60 T5 inscription
2013 (MY'14) V60 D6
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 7737
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Goed, dan heb je morgen een klusje :P
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
gebla
2nd Gear member
Berichten: 241
Lid geworden op: 31.05.2007 - 07:58

teebee schreef: Welke info en handelingen kan je vinden/maken via de knop ‘auto status’? (Benzine uitvoering)
De knop geeft de volgende opties
- Berichten
- Status
- TPMS
- Servive
Berichten geeft evt berichten weer welke de auto de berijder aanbiedt
Status geeft het oliepeil aan
TPMS geeft bandenspanning weer en mogelijkheid tot kalibreren
Service geeft verder geen keuzemogelijkheden.

Er wordt bij Service aangegeven dat gebruik moet worden gemaakt van ‘externe diagnose’ zodat een Volvo monteur de autogegevens op afstand kan uitlezen. Daarvoor moet contact worden opgenomen met de dealer.
In de handleiding staat dat er ipv Service een optie ‘Afspraken’ beschikbaar zou zijn. Waarbij de mogelijkheid aanwezig is om een afspraak in te plannen bij de dealer en/of de autogegevens verzonden kunnen worden (via internet).

Hiervoor is tevens de app ‘Volvo ID’ nodig welke in de auto moet zijn geïnstalleerd en het ID moet gekoppeld zijn aan de auto (dit is het geval).

Is deze optie in NL niet beschikbaar? Of is dit op een andere manier in te stellen? Zijn er nog andere zaken bij Status te controleren? Is de check welke in het bestuurdersdisplay verschijnt na het starten van de auto op het middendisplay te reproduceren?
Zover ik weet is die check niet te reproduceren, de afspraken app heb ik ook niet gezien
Gebruikersavatar
teebee
7th Gear member
Berichten: 7737
Lid geworden op: 16.06.2016 - 22:02

Is ook geen aparte app, maar zou een vervolgkeuze moeten zijn in Service
“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”

Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers ! :-)
Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”