Inklapbare buitenspiegels installeren

Plaats reactie
Frenky
1st Gear member

Op mijn vorige v70 MY2007 zaten elektrisch inklapbare spiegels op mijn huidige V70 MY2011 zitten deze jammer genoeg niet. Nu wil ik dit eigenlijk wel weer installeren. Kan dit door een set van bijvoorbeeld van de sloop te halen? En moet er dan eventueel nog software geïnstalleerd worden? Iemand hier al hetzelfde gedaan?
Edwin
5th Gear member

Frenky schreef: Op mijn vorige v70 MY2007 zaten elektrisch inklapbare spiegels op mijn huidige V70 MY2011 zitten deze jammer genoeg niet. Nu wil ik dit eigenlijk wel weer installeren. Kan dit door een set van bijvoorbeeld van de sloop te halen? En moet er dan eventueel nog software geïnstalleerd worden? Iemand hier al hetzelfde gedaan?
Dat is wel zo ongeveer de volgorde ja. Ik heb het bij de vorige V70 ook gedaan. Spiegels gekocht en SW geladen (€70).
Ik neem aan dat je nu dan ook niet je menu van de auto de optie van spiegels in-/en uitklappen hebt staan?
Wat ik me ervan herinner is dat je bij mij toen de bekabeling in de deurstekker er al wel lag, anders had ik die zelf nog moeten trekken.
Dus dat zou je even moeten uitzoeken.
Mijn aanname toen was dat als er meer kabels het blokje aan de kabelboom van de auto ingaan, dan uit het deel van het blokje aan de kabelboom van de deur uitkomen, dat er dan wel voor bedraad zou zijn. En dat klopte! ;-)

De oude spiegels had ik trouwens weer in no time verkocht, dus de aanschafprijs viel mee.

gr. Edwin.
V70 T6 AWD Summum Polestar+
C70 T5 Summum

Volvo 66 DL 1.1
Volvo 340 GL 1.7
Volvo 460 1.8 Luxury-line
Volvo 854 10V
Volvo 855 T-5
Volvo V40 2.0
Volvo V70 T5
Volvo V70 T6 AWD Summum Polestar+
Volvo C70 T5 Summum Dynaudio + 2x woofer Crisp & LOUD!
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”