de wagen is in heel goede staat ,en heeft regelmatig zijn onderhoudsbeurt gekregen .
Maar ik vroeg mij af of deze wagens degelijk en betrouwbaar zijn.
Wat zijn zo de meest voorkomend problemen of andere zaken .
groeten

Technisch in de zin van motorisch gaat meestal wel goed, maar ook de motortjes van de klaplampen en elektrische ramen begeven het geregeld.Caerbannog schreef: Een 480 staat of valt vaak met goed onderhoud, dan hoef je iig geen technische problemen te verwachten. Wat dat betreft lijkt de genoemde 480 mij een prima aankoop, mits aantrekkelijk geprijsd.
De motortjes van de elektrische ramen is geen veel voorkomend probleem maar als je er eenmaal last van hebt dan ben je de klos. Het mechanisme is wel bekend. Daar is via het Volvo 480 register een goede (en goedkope) oplossing voor.buddo schreef:Technisch in de zin van motorisch gaat meestal wel goed, maar ook de motortjes van de klaplampen en elektrische ramen begeven het geregeld.Caerbannog schreef: Een 480 staat of valt vaak met goed onderhoud, dan hoef je iig geen technische problemen te verwachten. Wat dat betreft lijkt de genoemde 480 mij een prima aankoop, mits aantrekkelijk geprijsd.
Check ook of de kofferbak vochtvrij is (bekleding even van de bodem optillen). De afdichting van de achterlichten wil nog wel eens een probleem vormen (vooral in eerdere jaren).