Ik heb een ABS storing in het systeem zitten. Als ik weg rij geeft hij dat al aan en door deze storing slipt de auto steeds door (ik denk dat het systeem denkt dat een van de wielen niet goed rond draait en dit probeerd te corrigeren) Na een km of wat snapt hij het niet meer en gaat hij in storing. De auto slipt dan niet meer door en rijdt weer als normaal, enkel zonder ABS want dat wordt dan uitgezet. Best irritant want soms duurt het best nog wel even voordat hij de storing erin gooit en blijft hij maar doorslippen...
Ik wil dus de ABS ringen en sensoren bekijken/doormeten om te zien wat exact het probleem is. Om door te meten moet ik echter bij de stekker zijn en dat schijnt nogal een gedoe te zijn om daar bij te kemen. Stoelen uitbouwen, bekleding los en nog meer om enkel bij het stekkertje te komen.....

Dus om de storing te herleiden naar één wiel wil ik hem door de garage uit laten lezen. Mijn vraag is dus of men kan zien van welk wiel de storing komt als men het systeem uit leest? Scheelt waarschijnlijk een hoop tijd.