Mijn volvo 460 GLE '92 slaat sinds kort bij koude motor af als er geen gas gegeven wordt. Starten doet ie altijd. Na een tijdje gereden te hebben, is er geen probleem meer. Ook niet bij stationair draaien. Weet iemand wat de oorzaak is?
Wat kan het zijn? Recent heb ik een cd-speler laten inbouwen en zelf geprobeerd om mijn antenne te vervangen (nog niet gelukt). Het klokje in het midden van het dashboard loopt sinds kort niet als de auto een tijdje stil staat. Heeft het afslaan van de motor met deze electronicaproblemen te maken?
motor slaat af bij koude motor
-
- Starter
- Johan Braziltraveller
- 4th Gear member
Heb je de computer al uitgelezen??
VOLVO 440 1.8i '96
-
- Starter
Nee, maar heeft mijn volvo dan een computer die dat kan uitlezen? Daar is ie volgens mij te oud voor.
-
- 1st Gear member
als het goed is wel...alleen is niet een computer zoals jeje een computer voorsteltJeroen 460 GLE '92 schreef:Nee, maar heeft mijn volvo dan een computer die dat kan uitlezen? Daar is ie volgens mij te oud voor.

kijk eens op www.volvo440.nl en dan onder "tips and tricks"
daar staat beschreven hoe en wat!!
succes
Volvo S40 - 1997 - Zwart
-
- 2nd Gear member
op je gasklep zit een koperen schroef draai deze iets tegen de klok in.
zodoende loopt hij iets hoger stationair en valt hij niet meer uit.
ik had hetzelde namelijk.
zodoende loopt hij iets hoger stationair en valt hij niet meer uit.
ik had hetzelde namelijk.
If everything seems under control, you're not going fast enough ...Mario andretti.
If nothing breaks increase the boost
If nothing breaks increase the boost
-
- Starter
Vervelend he, om eerst de motor warm te moeten draaien voor dat je weg kunt. Weet hoe het is 
Lijkt erg op het probleem waar ik nu ook mee worstel. Ook begonnen na instaleren van cdspeler.
Helaas heb ik het probleem nog niet ontdekt. Wanneer ik meer weet laat ik het horen in topic waar ik mijn probleem uitpluis:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=118051#118051
Wanneer jij het probleem verholpen hebt hoor ik de oplossing natuurlijk graag.

Lijkt erg op het probleem waar ik nu ook mee worstel. Ook begonnen na instaleren van cdspeler.
Helaas heb ik het probleem nog niet ontdekt. Wanneer ik meer weet laat ik het horen in topic waar ik mijn probleem uitpluis:
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?p=118051#118051
Wanneer jij het probleem verholpen hebt hoor ik de oplossing natuurlijk graag.